Hallo

ik ben karin en heb een zoontje van bijna 9 maanden oud.Hij is erg veel ziek geweest en heeft voor zijn zesde maand al buisjes gekregen, maar het gaat nu gelukkig sinds 2 weken een stuk beter met hem en is hij een vrolijk mannetje

Welkom Karin,

Ikke ben Astrid ( 30jaar ) en woon al 12 jaar samen met Daan ( 34 jaar ) en samen zijn we de supertrotse ouders van onze dochter Evianne die geboren is op 3 april 2003.
Wat sneu dat je ventje al zoveel ziek is geweest. Ik hoop dat het dan nu beter met hem blijft gaan zodat je elke dag kan gaan genieten van zo`n vrolijk kereltje.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hoi Karin,

Welkom op deze (super gezellige ) site!
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend waar ik sinds 5,5 jaar een relatie mee heb.
Samen hebben we een zoontje die vorige maand 3 jaar geworden is.

Wat vervelend dat jullie zoontje zoveel ziek is geweest zeg! Maar fijn dat het nu beter gaat.
Stephan heeft heel erg veel oorontstekingen gehad en had regelmatig “zomaar” koorts.
Verder non-stop verkouden.
Na heel veel aandringen mochten we eindelijk naar een kno-arts.
Die zei dat hij extreem grote keelamandelen had en dat zowel zijn keel als neusamandelen eruit moesten. Dat is vorige maand, op 17 juni, gebeurd.
Helaas had hij vorige week toch alweer een oorontsteking.
Ik vrees dat hij er niet aan ontkomt om ook buisjes te krijgen.
Zelf heb ik vroeger ook zoveel problemen gehad met mijn oren en zo’n 5x buisjes gehad. Ze zeggen dat het erfelijk is…
We wachten het af!

Ik hoop je hier nog vaak tegen te komen. Gezellig!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. hoe heet jullie zoontje als ik vragen mag?

Weer een p.s.
Sorry, ik las net in een andere topic dat hij Sam heet!

Gewijzigd door - Bieb op 27 Jul 2004 22:29:11

Hoi Karin,

Ook een welkom namens mijn persoontje.

Ik ben Carola, 31 jaar, getrouwd met George en heb twee mooie (ben bevooroordeeld) en blije jochies van 1 en 3 jaar.

Arme Sam, heeft ie zo’n 3 maanden lang last van zijn buisjes gehad en waarschijnlijk voor die tijd ook nog van zijn oortjes! Gelukkig gaat het nu beter met hem en kan ie de vrolijkerd uithangen!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hallo ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Ben 33 getrouwd met Cas en samen hebben we een zoon van 3 jaar, Lucas.
Veel plezier hier

Groetjes Mim

Hallo, welkom ook hier!
Ik ben Sandra, 34 jaar en getrouwd met Rob, samen hebben we een zoontje van bijna 3,5 jaar, Nils.

Je verhaal is echt superherkenbaar!
Nils was als baby (vanaf dat hij 8 maanden was) ook ontzettend veel ziek. Hij heeft met 1,5 jaar buisjes gekregen. Sindsdien is hij nooit (behalve dan soms wat verkouden) meer ziek geweest (afkloppen!!). Het was voor hem wel afzien aangezien hij een hele grote zwemfanaat is. Dit hebben we opgelost door oordoppen aan te laten meten bij een gehoorapparatenzaak, hiermee mogen ze wel zwemmen (andere oplossingen beschermen allemaal niet voldoende), dit is echt ideaal!!

Groetjes en veel plezier hier!

hoi karin
welkom op het gezellige forum ik ben marielle 36jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja die in oktober 3 jaar wordt veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja