Hallo

hey ik ben 23 en voor de eerste keer zwanger ik vind het echt geweldig ik word zeker een trotse mama

vanderhaegen sylvia

Gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je zwangerschap. Wanneer ben je uitgeteld?
Ik ben Martha, 33 jaar, getrouwd en heb twee kindjes. Carlin is 5 en Elysia 4.

Marty

Hallo

Ik ben Miriam, 32 en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoontje (2 jaar) Lucas.
Ik wil ook wel weten wanneer je uitgerekend bent. Leuk weer een baby erbij.

Groetjes Miriam

Van harte!!! Ben, net als de rest ook erg benieuwd wanneer je kindje gaat komen…Gaat alles goed??? By the way, ik ben Corrine, 27 jaar, getrouwd met John en mama van Ian, die alweer bijna 15 maanden wordt!

Hoi Sylvia, van harte gefeliciteerd!!!

Ik ben lisa en moeder van 2 kinderen en ook sinds kort op ikkeben

i can resist everything except temptation -Oscar Wilde-

Hoi Sylvia,

Gefeliciteerd hoor! En net als de anderen ben ook ik érg benieuwd wanneer de uitgerekende datum is!
Ik ben dus Bianca, 28 jaar en trotse mamma van Stephan (alweer bijna 22 maanden).

Groetjes, Bianca

Gefeliciteerd Sylvia,

Ik ben christa mama van shannen, alweer 3 jaar. Het gaat allemaal zo snel, lijkt nog wel de dag van gisteren dat ik zo super gelukkig was dat ze mijn kind eindelijk gingen halen. Wordt maar een lekker trotse mama, ben ik ook.

Christa

hallo allemaal hier ben ik dan weer ik ben uitgerekend op 12 nov en eerst en vooral allemaal bedankt voor jullie reactie ik ben s morgens wat ziekjes maar voor de rest valt dit allemaal heel goed mee ik verlang naar het moment dat ik iets voel bewegen maar zal toch wat geduld nodig hebben he vele groetjes

vanderhaegen sylvia

hoi sylvia,

als ik het goed uitreken ben je zo’n 4 maanden zwanger nu .
dan kan het nooit meer lang duren voordatr je je baby gaat voelen

Groetjes, lisa

Hoi Sylvia,

Ik denk ook dat het niet zo lang meer duurt voordat je je baby voelt.
Toen ik zwanger was van Stephan voelde ik hem voor het eerst toen ik bijna 17 weken was.
Hé, in november uitgerekend?? Dan kan je nu toch geen 4 maanden zwanger zijn?? Ik bedenk het me nu ineens!!
Nou ja, ik voelde de baby dus met bijna 17 weken. Voor je het weet is het zover, hoor. Geniet er maar van!

Groetjes, Bianca

4 maand oh was dat maar al waar
ik ben nu zo’n 10 weken zwanger
ik moet dus nog zo’n 7 wekjes geduld hebben voordat ik iets ga voelen maar ja de tijd vliegt voorbij nu op 23 april moet ik terug naar dr bauwens en dan sta ik alweer een stapje verder

vele groetjes

vanderhaegen sylvia

17 weken is best vroeg hoor! Je kunt beter rekening houden met ongeveer 20 weken. Dat is volgens mij het meest voorkomende

Groetjes Miriam

Ja ik voelde ook pas laat hoor, volgens mij pas met 22 weken ofzo, maar Shannen is nooit zo bewegelijk geweest, kon ook niet, dus daarom zal ik het wel pas zo laat gevoeld hebben.

Christa

hallo welkom

ben bianca mams van dylan(6) en kaitlyn(2)

groetjes bianca

Ja, het was wel vroeg in de zwangerschap dat ik Stephan voelde. Zeker als het je eerste kind is. Dat hoorde ik tenminste van anderen. Ik denk dat het er ook erg mee te maken heeft hoe beweeglijk je kind is (Stephan lag werkelijk geen minuut stil, hahaha!) en ik had ook gelezen dat het te maken heeft met waar je placenta ligt ofzo.

Maar echt: de tijd vliegt! Voor je het weet voel je hem/haar!

Groetjes, Bianca

jaja ik zal geduld moeten hebben ik zal dan maar niet te vlug hopen
maar mijne ma zegt geduld is een mooie deugd ik hoop dat alles vlot mag verlopen
vele groetjes sylvia

vanderhaegen sylvia

welkom en van harte…

de baby gaan voelen is bij iedereen anders, kan je een ding vertellen je merkt het vanzelf heerlijk eerst van die heerlijke plopjes maar DAN…
hihi

Gr Tries