Hallo wil me even netjes voorstellen

Mijn naam is Lianne en ben getrouwd met Ben, we hebben 5 kinderen waarvan 1 jongetje Sem 8 maanden, Jasmijn 2,5 jaar, Anne 5 jaar en onze twee adoptie kinderen Nomi 6 jaar en Sarina 7 jaar. Ben zelfstandige en heb een eigen kinderdagverblijf samen met me nichtje Lotte en goede jeugdvriendin Marjolijn. Ben is mantaince-engineer en piloot bij een grote vliegtuigbouwer en is als het tegen zit alleen in het weekends thuis, maar houd wel contact en leest slaapverhaaltjes via de webccom. Heb een huishoudhulp Janneke en altijd makkelijk om een eigen kinderdagverblijf te hebben

Gewijzigd door - liantje33 op 08 Jan 2010 20:41:39

Gewijzigd door - liantje33 op 08 Jan 2010 22:47:05

Welkom!

Dus het is een gezellig drukke boel bij jullie. Zwaar hoor, als je man alleen in het weekend thuis is.

Ik heb een zoontje Erik, van 19 maanden. Ik werk 24 uur per week. M’n vriend werkt vijf dagen per week. We wonen in Drenthe.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi welkom op ikke ben, ik ben patrizia 34 jaar en mama van luna(bijna 5) en mees(8.5maand). Veel lees plezier hier.

Gr patries

Welkom op ikkeben.

Gezellig om zoveel kinderen te hebben. Ik ben Sandra, getrouwd met Peter en samen hebben we een zoontje van ruim 18 maanden. We wonen in Noord Holland en ik werk 24 uur per week bij een detacheringbureau.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hoi welkom bij ikkeben
ik ben Rinske en mama van Lindsey (16 maandjes), ben getrouwd met Daan en woon in Schiedam.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 16 maanden. Gezellig al die kinderen. Wij hebben wat minder kids maar wel 5 katten dus ook erg druk druk druk af en toe

Groetjes,

Michèle

Hoi,
Ik ben Juna, heb 1 dochter Jada van 22 maanden,
Welkom op de site! En dat zijn idd heel veel kids!