Hallo van een Schotse moeder


#1

Hallo iedereen!

Ik ben Charlie! Thuisbijfmoeder van 2 jonges, Finn (Aug 06) en Ruben (Aug 07)

Ik woon in de Noord Kop samen met mijn Nederlandse man en onze jonges. Wij woon hier al 13 maanded en vinden wij het best leuk!

De jonges zijn tweetaalig. Een spreekt meer Engels thuis en de andere spreekt meer Nederlands thuis (want hij gaat nu naar school) Ik studeer Nederlands als tweede taal maar mijn Nederlands is nog niet fantastisch Gellukig ik begrijp het goed!

Groetjes x

thuisblijfmoeder van F(4) en R(3)


#2

Welkom,
Ik ben Juna, 27 jaar oud, verpleegkundige van beroep. Ik heb 1 dochter. Jada. Wij wonen in Malawi Afrika, want daar komt Jada’s papa vandaan, welkom hier!
Groetjes


#3

Welkom! Ik kan je goed volgen hoor, je Nederlands is al best goed

Ik heb een zoontje van ruim 2,5 jaar. Hij heet Erik. We wonen in Drenthe met ons drietjes.

Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Niks op je Nederlands aan te merken hoor enne Ikke ben is een goede leuke oefening

Ik ben trouwens Michèle, mamma van Morgan van 2. Ik werk full time als juridisch secretaresse en pappa is full time groenteman in een biologische winkel.

Groetjes,

Michèle


#5

Hi!

Ik ben de mama van Nora, 2,5 jaar oud en bijna van de volgende dochter! Nog een maand op de kop af. Ik woon met mn man en dochter aan de kust in Monster.

Kom hier lekker je Nederlands oefenen, leuk dat je je hebt aangemeld!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#6

Bedankt voor de welkom mamas! Gezellig!

thuisblijfmoeder van F(4) en R(3)


#7

Hier nog een welkom!

Ik ben Marloes, 25 jaar en werkzaam als verpleegkundige. Ik heb samen met mijn man ( 31 jaar) een zoon van 18 maanden, Luka. We zijn nu bijna 32 weken zwanger van onze tweede, een dochter.

Veel plezier hier!