Hallo, ook ik wil mij graag voorstellen

Mijn naam is Annemieke, 32 jaar. Mijn kinderen heten Paul (bijna 3 jaar) en Mark (3,5 maand)

Welkom bij deze site!
Mijn naam is dus Bianca, ik ben 28 jaar en samen met mijn vriend heb ik een zoontje (Stephan). Volgende maand, op 23 juni, wordt hij al weer 2 jaar!

Groetjes, Bianca

He Armanda, jij ook hier???

Nog bedankt voor de tip van deze groep! Ziet er erg gezellig en leuk uit!!

Annemieke

A.M.van’t Veld

Mijn naam is kim. mama van Sofie en de tweede is onderweg , uitgerekend op vrijdag 13 juni dus mij zie je hier niet al te vaak nu, laatste loodjes lekker zwaar

Hallo, ik ben Miriam, 32 jaar en moeder van Lucas (2 jaar).

Groetjes Miriam

Gewijzigd door - mimpie op 21 May 2003 20:38:00

Hoi,
Ik ben Nathalie 28 jaar en mama van demi, en zij word in juli alweer 2 jaar en in dezelfde maand verwachten wij ons 2e kindje!!

Veel plezier hier

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Welkom, ik ben Tries 29 jaar getrouwd en 2 kids Jordy bijna 2 (vrijdag) en roy bijna 8 maanden… ik verwacht geen kindje meer hihi

Tot Schijfs

Tries

welkom ik ben ingrid en ben 33 jaar en heb een zoontje van 2 jaar

welkom ben bianca 30 jaar mama van engeltje Kevin* en heb 2 bengeltjes
dylan (6) en kaitlyn(2)

groetjes bianca

Ik ben blij dat ik nu een groep heb gevonden met medemoeders van dezelfde leeftijd!! Armanda heb ik leren kennen via een andere groep, waarvan de gemiddelde leeftijd een stuk lager ligt. Wij zaten daar tussen moeders van 18 en 19 jaar met 2 kinderen. De jongste aanstaande mama daar is 15!! Ik had dus oma kunnen worden binnenkort…HELP!! Maar goed, ik denk hier meer op mijn plaats te zijn en hoop een leuke, gezellige tijd hier te hebben. En ervaringen met elkaar te kunnen delen. Wel vertrek ik al snel voor een maand naar Frankrijk, maar vanaf juli ben ik hier met regelmaat te vinden!

groetjes,
Annemieke

leuk!! Zal me ook even voorstellen aan je: Ik ben Corrine, mama van Ian, die nu bijn a 17 maanden wordt, getrouwd met John, en ik ben 28 jaar! Welkom hier!!

Hoi en welkom,
ik ben christa, 30 jaar en mama van Shannen die 25 maart 3 jaar is geworden.

Hoop dat je het hier net zo gezellig vind als ik.

Christa

Hahahahahahaha Heeeeeeeeeeeeeeee Annemiek! Ik ben Els, mede febr moeder en (ontaarde) modie van dit forum

Liefs, Els mama van Eva en Kasper

HEEE die Els!!

Jeetje zeg, het lijkt wel of de mama’s van tegenwoordig niets anders te doen hebben dan internetten en zich aansluiten bij gezellige groepjes!!! Wat een klein wereldje toch.Zijn er nog meer bekenden?? Ik had een paar weken geleden via internet een fiets voor Roel gekocht, bleken mensen bij ons in de straat te zijn!!!

groetjes,
Annemieke

hahahahahahah Nou genoeg te doen, kom hier (helaas) niet al te vaak, omdat het nu druk is met die 2 kleintjes, maar daar weet jij alles van natuurlijk! Reageer ook niet zo heel veel op febr mama forum, maar komt wel weer

Groetjes, Els