Hallo luitjes

hoi ik ben marielle ben 35 jaar ben de trotse moeder van tanja die is twee geb op 10-10-2001 en woon al 17 jaar met martin 42 jaar waar van 7 jaar getrouwd onze dochter word al een echte belhamel alles doen wat niet mag maar is heel lief. hoop op dit forum ook een hoop te schrijven en jullie zullen nog zeker van mij horen gr en tot schr marielle

Hoi Marielle,

Welkom op deze site!
Ik ben Bianca (1 van de 3 hier) ben 28 en woon samen met mijn vriend (44). Samen hebben we een schat van een zoontje, Stephan. Geboren op 23 juni 2001.
Ook twee jaar dus! Kan je alvast vertellen dat er hier veel meer twee-jarigen zijn!
Gezellig dat je er bent en als je eens een foto hebt van Tanja…plaats je hem dan op het Forum??

Groetjes, Bianca (Bieb)

gezellig welkom… ben tries mama vaqn jordy 2 jaar en 6 maanden en roy 1 jaar en 2 maanden ik zelf pffff ben 29 bijna 30 getrouwd met peet tot spreeks

Liefs Tries

hoi meiden
bedankt voor jullie berichtje ja ik zal zekker een foto van tanja plaatsen
als ik weet hoe dat moet maar dat moet ik nog even uitpluizen
ik ben blij dat ik deze site heb gevonden

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hallo, ik ben Miriam (Mim), 32 jaar en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoontje, Lucas, hij is 2 jaar en 7 maanden.
Veel plezier hier

Groetjes Mim

Hallo,ook namens mij welkom hier.
Ik ben Eljada 31 jaar en getrouwd met Gerdo(33).We hebben 2 kinderen.Niels is 3,4 jaar en Iris wordt 6 december 1 jaar.
Hoop nog vaak wat van je te lezen.Groetjes Eljada

quote:
Hallo,ook namens mij welkom hier. Ik ben Eljada 31 jaar en getrouwd met Gerdo(33).We hebben 2 kinderen.Niels is 3,4 jaar en Iris wordt 6 december 1 jaar. Hoop nog vaak wat van je te lezen.Groetjes Eljada

was een foutje het ging niet helemaal goed
maar nu wel

groetjes trotse mama van tanja

hoi welkom.
Ik ben bianca en moeder van een zoontje van 11 weken. Genaamd Rick.

bianca.

Hallo marielle,
Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben Kristel 28 jaar en ben getrouwd met Frans (sinds 10 mei 2002) en de trotse moeder van onze dochter Sanne (13 mei 2003). Naast het moeder en vaderschap zijn we ook gek op onze hond Roos. Ook hebben we paard, maar daar heb ik bijna geen tijd voor.
Ik hoop je nog vaak tegen te komen.

Liefs Kristel

bianca en kistel bedankt voor jullie berichtje ik heb het hier reuze naar me zin
ik hoop ook van jullie nog wat te horen
groetjes marielle trotse mama van tanja