Hallo Ikkebenners!

mijn naam is Annemieke, 34 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 jongens, Paul (7-7-00) en Mark (30-1-03). Ik ben al eerder (2 jaar geleden) lid geweest van deze gezellige groep maar wegens omstandigheden kreeg ik het toen niet meer voor elkaar om regelmatig te komen lezen/schrijven. Maar Ikkeben bleef in mijn favorieten staan, vandaar een nieuwe start!

Annemieke

welkom terug!

groetjes Kim, mama van

en

hoi welkom terug

groetjes ingrid

welkom terug

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Annemieke,

Ikke ben Astrid(31jaar), woon 13 jaar samen met Daan( bijna 36 jaar ) en samen heben we een dochter, Evianne van ruim 2 jaar. Ons tweede kindje kan nu elk moment komen. Welkom terug en veel plezier op het forum.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi welkom terug!

Tries

Hoi Annemieke
Welkom terug
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet
In oktober verwachten we onze tweede

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hoi Annemiek,

Ik herinner me jou nog wel een beetje idd (als ik tenminste de goeie voor me heb )
Welkom terug!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

bedankt, ik voel me erg welkom!

Enne Bieb… en dan opeens komen er bij het lezen van namen weer ‘dingen’ boven. Ging jij niet 2 jaar geleden naar zuid Frankrijk met je zoontje (en je ouders?) je vriend zou dan een paar dagen later ook komen.

verder herken ik Tries, Kim en Armanda. Al is het niet zo gek dat ik Armanda herken, zij en ik gingen wel met elkaar om in haar vorige woonplaats.

Ik ben gestopt met Ikkeben omdat het erg slecht ging met de gezondheid van mijn oudste zoon. Niet dat het nu beter gaat maar we hebben het redelijk op de rit.

Ik ga vandaag als ik de tijd kan vinden eens de overige topics bijlangs.

Annemieke

welkom terug

Jaaa Annemiek, dat was ik inderdaad!
Grappig dat je het je herinnerd zeg.
En ik weet inderdaad nog dat jouw oudste zoon gezondheidsproblemen had.
Hoe gaat het nu met hem?

ja, grappig… ik zie je naam en opeens komt het terug: hééé die ging naar Frankrijk enz enz, het hele verhaal komt weer boven.

met Paul gaat het helaas nog niets beter.

Annemieke

Jee, wat balen zeg dat het nou nog steeds niet beter gaat met hem
Is er dan helemaal niks aan te doen??

Welkom terug.
Ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kindjes; Lisa en Cas.
Veel plezier weer hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nee, helaas is er weinig aan te doen. Hij heeft anderhalf jaar therapie gehad in een revalidatiecentrum (2 keer per week) maar dat is 2 maanden geleden tijdenlijk stop gezet. Het werd allemaal te veel voor hem en er was nog steeds geen vooruitgang, het ging eerder achteruit.

Annemieke

Hee Annemiek,

Waarschijnlijk heb je mijn nickname al herkend bij andere reacties, maar wij kennen elkaar van de februari 2003-moeders toen we zwanger waren van Mark en Mats.

Ik ken je dan niet van Ikkeben, maar evengoed natuurlijk ‘welkom terug’ en dat je wederom veel forumplezier hier mag hebben.

Groetjes Carola

hoi,
welkom!