Hallo ikke ben

ik ben samantha…
En wil meer over kindren te weten komen…
ik ben zelf al 3 weken overtijd maar nog geen test gedaan

Hallo Samantha,

wat ben jij nog laat op zeg.
Spannend hoor dat je al 3 weken overtijd bent. Wanneer ga je testen?
En als je wat meer over kinderen te weten wilt komen, dan ben je hier aan het goede (internet)adres.

Ik ben Jolanda en ben getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen; Lisa (25-08-2002) en Cas (02-12-2004).

Ik hoop dat je gezellig mee komt kletsen met ons allen! Laat in ieder geval even weten wanneer je hebt getest en wat de uitslag was. Je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt.

Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

zal ik zeker doen hoor
ik hou jullie op de hoogte

Hoi, waarom heb je nog niet getest joh??
Ik zou écht niet zo lang kunnen wachten als jij (haha, ik testte al toen ik nog maar 1 dag overtijd was)

O ja, ik ben trouwens Bianca, 30 jaar, woon samen met Peter en ons zoontje Stephan. Ik ben zwanger van onze tweede.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Hoi Samantha
Welkom hier
Het is hier super gezellie
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed en mama van een zoon die Robin heet
In oktober verwachten wij ons tweede prulleke
Ik was ook 3 weken overtijd toen ik een test deed
Wanner ga je een test doen?
Super spannend
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hoi Samantha,

Spannend, hoor, dat je al drie weken overtijd bent! Ik zou nooit zo lang kunnen wachten. Ben benieuwd wat de uitslag is!

Ik zal me ook nog even voorstellen:
Ik ben Maike, getrouwd met Nico en moeder van Levi van anderhalf. In oktober verwachten we uk nummero 2.

Veel plezier hier!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003) en prummeltje (27 oktober uitgerekend)

Allereerste: van harte welkom hier en veel schrijf-en leesplezier!

Ten tweede: testen, testen, testen. Als ik al verga van de nieuwsgierigheid, hoe hou jij dat toch vol? Ik hoop dat je een plusje, 2 stipjes of streepjes (of weet ik veel wat voor variaties er nog meer zijn) zie en ons gauw (morgen al?) kunt melden dat je mama wordt!!!

Ik ben zelf trouwens een zwangere 32-jarige mama van 2 jochies van 2 en 4 jaar.

Nou schatje, je wordt wel erg gepushed hier om te testen. Ik zal daar even aan mee doen: TESTEN!!!

O, ik heet Nikki, heb twee dochters.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Hoi Samantha,

Ja tuurlijk TESTEN wat let je ?
Hihihi ikke ben Astrid ( 31 jaar ), woon samen met Daan (35 jaar ) en samen hebben we een super dochter van 2 jaar, Evianne. Wij hebben zon 7,5 maand geleden ook een testje gedaan en zie daarrrrrrrrrrrrr....... Ons nieuwste telgje zal zich hopelijk over zon 5 weekjes al aankondigen.
Veel plezier op dit forum ennnnnuuuuhhhhmmmmm ben benieuwd wanneer je test joh.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou schatje…

kom op! Test en wat wil je meer over kinderen te weten komen??? Shoot en we zullen antwoorden

Ja kom op met die test!

ben mama van Jordy bijna 4 en roy 2,5

Tries dus hihi

nou ben ik ook nieuwschierig hihi ,laat gauw wat van je horen .ikke ben marielle36j,ben getrouwd met martin ,en samen hebben een dochter tanja van 3 en half jaar .veel plezier

groetjes marielle mama van tanja

als het dus zo zou zijn is dit mijn eerste…Ik ben 27 jaar…En ook nog eens alleen.MIjn vriend heeft mijn halverwege maart gedumpd.En nu ben ik waarschijnlijk dus zwanger van hem en darom durf ik die test niet te doen.En ik heb er al die tijd niks van gemerkt…Tot vandaag ik bijn kei misselijk.Dus ik ben bang dat het echt wel raak is… Ook heb ik een buikje.Ik bracht van de week de kleine van mijn vriendin naar school en vroege ze aan mij of ik zwanger was.nou dat vond ik echt niet lolig…maar ik ga toch maar ff voor het weekend een testy halen.En horen jullie het snel

Gewijzigd door - schatje op 28 Apr 2005 09:07:14

Dat zou inderdaad voor jezelf niet het meest ideale zijn, kan ik me zo voorstellen.
Punt is alleen: zwanger is zwanger, of je nou wel of niet een test doet
Ik zou dus inderdaad een test doen, dan heb je zekerheid…
Sterkte

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Hoi hoi,

ik zal gewoon die test doen hoor!! Dan heb je direct een beetje zekerheid voor jezelf!
Ik snap best dat je op dit moment niet in de leukste situatie zit om zwanger te zijn,maar er zijn heel veel mama’s die prima hun kindje alleen op voeden hoor!!

Heel veel sterkte ermee!!

Ik ben trouwens Bettina(22 jaar) en ik woon samen met mijn vriend (30 jaar)
We hebben een dochtertje:Destiny en zij is nu alweer bijna 2,5 jaar!