Hallo ik ben

Hallo allemaal,

Ik ben Debora mama van Ingairo 4 jr en Ishando bijna 4 maanden 2 jongens.
Vind het moeder zijn erg leuk maar af en toe ook erg moeilijk, vind het daarom erg leuk om op deze site mee te kletsen met andere mama’s en tips te krijgen of geven.

Tot snel Debora

Hallo Debora,

Ik ben Miranda, 31 jaar en de moeder van Joyce.
Ik woon samen met mijn vriend Bert.
In juli verwachten we ons tweede kindje.

Welkom !

Hallo miranda,

Wat leuk zeg tweede kindje weten jullie al wat het word?
Spannend allemaal weer he! Zie je tegen de bevalling op?

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

Hoi,

Welkom op de site… wat een scheetjes van kinderen.
Hoop dat je net zoveel hebt aan de site als ik tot nu toe, het uitwisselen van ervaringen vind ik geweldig… al die ervaringsdeskundigen, heel handig.

Groet Vanessa mama van Senna.

quote:
Wat leuk zeg tweede kindje weten jullie al wat het word? Spannend allemaal weer he! Zie je tegen de bevalling op?
Nee we wilden het wel graag weten maar de navelstreng zat ervoor. Vond ik best wel jammer maar we gaan niet voor nog een echo. Ik wil dat wel maar mijn vriend wil het niet, die vind het leuker als het een verrassing blijft. En je tweede vraag, ja ik durf het niet altijd eerlijk te vertellen omdat ik bang ben dat mensen me een aansteller vinden maar ik ben heel bang voor de bevalling. Maar ze zeggen me wel dat een bevalling van een tweede kindje minder zeer doet. Wat is jouw ervaring ?

quote:
En je tweede vraag, ja ik durf het niet altijd eerlijk te vertellen omdat ik bang ben dat mensen me een aansteller vinden maar ik ben heel bang voor de bevalling. Maar ze zeggen me wel dat een bevalling van een tweede kindje minder zeer doet. Wat is jouw ervaring ?

Hey miranda,

Nou bij mij ging deze bevalling een stuk sneller de eerste keer heb ik er 9 uur over gedaan en deze keer 6 uur.
Al moet ik zeggen dat ik liever weer een bevalling van 9 uur zou willen doen want de weeën tijdens de tweede bevalling kwamen veel sneller op elkaar zodat ik minder rustpauze had wat erg vervelend was.
Ook lag ik aan de CTG want het hartje van de baby daalde steeds dus dat was ook geen pretje… Gelukkig is hij op de normale manier en gezond ter wereld gekomen.
Hoop dat het bij jou beter zal gaan.
Hoe lang heb je over de eerste gedaan?

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!