hallo ik ben dus sandra
en nieuw op deze site ik en mijn vriend zijn ook van plan om aan kindjes te beginnen maar ik heb zo een schrik omdat het vroeger ook niet lukte met mijn ex man een jaar geprobeert maar telkens de test negatief uiteindelijk naar de gyn gegaan en hij vertelde me dat er inderdaad iets niet klopte omdat ik ook telkens zo lang overtijd was (soms tot 2 maanden) ik moest op onderzoek gaan maar dat is toen niet doorgegaan op dat wij gingen scheiden dus nu zit ik wel met de vreselijke schrik dat het nu met mijn nieuwe vriend ook niet gaat lukken zijn er mensen die zich in dit verhaal een beetje herkennen laat je me dan iets weten want ik ben echt wel een beetje bang hoor
groetjes sandra
Hallo ik ben sandra
Hallo Sandra, welkom hier!
Ik ben Bianca, 30 jaar en woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan van 4 jaar.
Op dit moment ben ik 34 weken zwanger van ons dochtertje Kaya
Ik herken jouw probleem niet omdat ik zelf gelukkig geen problemen heb met zwanger worden (zoals je al kon lezen )
Maar ik kan me zeker wel goed indenken dat je bang bent!
Als jij echt denkt dat er wat “mis” is bij jou, dan zou ik gewoon een nieuwe afspraak maken bij de gynaecoloog.
Maar je kan natuurlijk ook eerst gewoon proberen…wie weet raak je wel gewoon zwanger en had het misschien ook een beetje met je ex te maken (dat het toen niet lukte)
In ieder geval veel geluk!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hoi,
Welkom hier. Mijn naam is Nikki, moeder van twee dochters.
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen als Bieb. Je hoort namelijk best vaak dat het met de ene man niet lukt, maar met een andere (de juiste?) wel. Ik zou het eerst aankijken en probeer niet te zenuwachtig erover te zijn (lekker makkelijk praten!!), als je te graag wilt lukt het misschien ook minder makkelijk.
Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)
Welkom Sandra.
Ik sluit me bij voorgaande opmerkingen op: het kan met deze partner heel anders lopen en een onregelmatige en lange cyclus hoeft niet te duiden op onvruchtbaarheid (had zelf bij mijn eerste cyclussen van 40 tot 60 dagen en in 1 maand zwanger). Succes met je zwangerschapswens!
Ik ben CCM, 33 jaar (volgens mij heb ik net ergens per ongeluk 32 jaar geschreven, ben ook net jarig geweest), moeder van een kleuter, peuter en baby.

Hoi Sandra
Welkom hier
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een prachtig ventje die Robin heet
Over een paar dagen, hopen wij onze tweede spruit te verwelkomen
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hoi hoi,
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier hier en hopelijk lukt het nu wel.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
hallo
ik ben jessica getrouwd met rudi en mama van twee lieve jongetjes…
bij mij hadden ze ook gezegd dat zwanger worden niet zo makkelijk ging worden lag aan mij en mijne man… voor ik zwanger werd van mijn tweede zooontje hadden we zelfs al een afspraak met de gynocoloog voor na een half jaar proberen het mt "hulp te doen… toen we uiteindelijk wisten dat als het op de natuurlijke weg niet zou lukken we verder geholpen werden hebben het zwanger worden gewoon ff opzij gezet,was gewoon zo van lukt het dan is het prima lukt het niet we worden toch geholpen… je raadt het misschien al de maand erop was ik zwanger… bedoel ma gewoon dat je echt (HOE MOEILIJK OOK!) je moet proberen om je er niet te hard op te fixeren… wij zaten er ook zo erg mee in zeker na we wisten dat het niet makkelijk ging worden dat het zeker niet meer lukte… eens we het van ons af hadden geschoven was het “raak”. wens je heel veel succes toe en hoop dat je vlug zwanger bent,als je echt twijfeld kan je misschien eens met je gynocoloog gaan praten xwat eventuele andere opties zijn als het niet gewoon moest lukken. misschien vben je dan zelf ook meer ontspannen…
liefs jessica,
&