Hallo, Ik ben Frieda

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, dus ik zal me even voorstellen.
Ik ben dus Frieda (39 jaar) en ik ben gelukkig getrouwd met Dirk (44 jaar). Samen hebben wij 2 dochters, een grote meid Anouk van 8 jaar oud (23 juni wordt ze 9) en nog een kleine meid Noëlle van bijna 5 maanden.

Doordat ik reuma heb en het afbouwen van de medicatie moeilijk was, heeft het dus vele jaren geduurd, dat wij een tweede kindje kregen. Maar gelukkig waren de omstandigheden vorig jaar toch zo gunstig, dat ik ‘op de valreep’ (want ik begon nu ook al oud te worden hahaha, om nog weer moeder te worden) nog zwanger kon raken en we er op 12 november 2008 toch eindelijk nog een kindje bij kregen. Onze grootste wens en ook vooral die van haar grote zus kwam dus uit en daar zijn we zeer gelukkig mee.

Het is echter wel Noëlle, die mij er nu toe brengt om me hier aan te melden, want hoewel we natuurlijk heel blij zijn, dat zij ons gezin compleet heeft gemaakt, is ze geen gemakkelijk kindje, maar een ‘huilbaby’. Vandaar dat ik dus graag wat ervaringen uit wil wisselen.

Groetjes Frieda

Frieda, getrouwd met Dirk en moeder van de achtjarige Anouk Manon en baby Noëlle Louise

welkom op ikkeben

ik ben gytha getrouwd met dennis hebben 1 dochter die volgende maand 2 wordt en de tweede is op komst

veel plezier hier

groetjes Gytha

Hi ik ben Michèle. Mamma van Morgan en woon samen met Mervin en onze 6 katten.

Hier de eerste 8 weken een huilerig kind (ze huilde maar (!) 10 uur per dag dus mocht niet het stempel huilbaby dragen) maar gelukkig snel de oorzaak gevonden.

Dus vraag maar raak en brand maar los.

Groetjes,

Michèle

Welkom! Gefeliciteerd nog met jullie tweede wonder. En vraag maar raak en lucht je hart. Dat kan hier goed.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Welkom en nog gefeliciteerd met jullie e wondertje en veel plezier hier op ikkeben

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker