Hallo iedereen!

Ik ben mama van Dyon en Michelle…nee geen baby’s meer helaas:-)
Ik heb mij hier aangemeld omdat ik wel werk met baby’s en peuters.
Dus op deze manier kan ik dan bij blijven en misschien helpen met tips of advies?

Ik ben Janine, 42 jaar, getrouwd met Peter en ik heb twee kinderen. Dyon van tien, mijn stoere maar o zo gevoelige jongen die een milde vorm van ADHD heeft.
En Michelle van acht, mijn lieve, nuchtere engeltje.
Tien jaar geleden was Dyon een huilbaby die daarna veranderde in een zeer onrustige peuter. Na mijn opleiding van personal coach en magnetiseur heb ik deze problematiek als uitgangspunt gekozen voor mijn praktijk Babywelzijn. Daarvoor heb ik ook nog een jaar meegedraaid op de peuterspeelzaal als leidster. Ik ga op huisbezoek en combineer het magnetiseren van de baby met het coachen van de ouders en dit blijkt een effectieve aanpak te zijn. Met het magnetiseren herstel je de energiebalans van het kindje, deze balans kan door veel dingen verstoord zijn: geboortetrauma, kunstmatige verlossing, stress in de zwangerschap, verlatingsangst etc. De ouders worden door mij begeleid en ondersteund in het proces van meer rust creëren. Daarnaast ben ik publiciste voor verschillende tijdschriften en op internet.