Hallo iedereen


#1

hallo,
ik had me nog niet voorgesteld, dus dat wordt dringend tijd…
Ik ben Ineke, ik woon samen met mijn vriend, we hebben een zoontje van 6 maanden.
Ik werk in Nederland, als ergotherapeute, maar woon in België.
Groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#2

Welkom dan! Ik ben 33 jaar en heb een zoontje van net 2 jaar, Erik. Wij wonen met ons drietjes in Drenthe. Bevalt het in België?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#3

Alsnog welkom

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 1,5 jaar.
We wonen met z’n drieën in Rotterdam, en ik studeer nog.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#4

dank jullie wel!
@Mriek: het bevalt prima in België! Ik ben namelijk zelf Belgische
Mijn vriend is wel een Nederlander en we werken allebei in Nederland. We wonen zo’n 4 km van de Nederlandse grens. We zijn dus multiculti haha… Hier in België zeggen ze dat ik "vernederlandst"ben, en tegen mijn vriend zeggen ze dat hij een halve Belg is geworden. We halen het beste uit de 2 zullen we maar zeggen. Ons zoontje heeft beide nationaliteiten.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#5

Leuk dat jullie zoontje 2 nationaliteiten heeft. En ach, vier km. van de Nederlandse grens is toch eigenlijk ook haast gewoon Nederland, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#6

Nou, dat zal ik hier maar niet te hard roepen
Maar zoveel scheelt het inderdaad niet hoor. Wij merken wel wat verschillen in gewoontes en dergelijke, maar al bij al valt het goed mee… Het bevalt me prima met een Nederlander, ik laat de Belgen dus (wat dat betreft tenminste) maar voor wat ze zijn

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#7

Ligt gevoelig, wat ik zei? Nou ja, grenzen zijn er ook niet voor niets, dus laten we ze dan ook maar serieus nemen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#8

nou voor mij ligt het niet gevoelig hoor. maar bij de “gemiddelde Belg” als die al bestaat, is het misschien wat anders. Dat leid ik dan maar af uit de reacties die ik kreeg toen ik vertelde dat ik iets met een Nederlander had, haha…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#9

Haha. Ik snap het!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#10

Hi Ineke,

Ik ben Michèle, 30 jaar en mamma van morgan van vandaag precies 22 maanden. Ik woon in Den haag met mijn vriend (volgend jaar man) en onze 5 katten.

Eh misschien een domme vraag maar was een ergotherapeute?

Groetjes,

Michèle


#11

hoi Michele,
Het is geen domme vraag hoor, ik krijg m met regelmaat
Ik werk bij mensen met een verstandelijke beperking en heb vooral een adviserende rol. Het is nogal breed maar komt erop neer dat het te maken moet hebben met “zelfstandiger” te kunnen zijn van clienten. Dat kan gaan van aangepast bestek tot een aangepaste badkamer tot een rolstoel. Over al die dingen geef ik advies. Verder doe ik werkplekonderzoeken bij medewerkers die bv last hebben van hun rug.
Het is nogal breed maar hopelijk duidelijk.
Groetjes
Ineke

[img]http://m1.lilypie.com/lgvyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />


#12

Yep dan weet ik wat het is, ik had wel van de werkwijze gehoord, maar nooit hoe het heette. Het beestje heeft nu een naam zeg maar

Groetjes,

Michèle


#13

Welkom op ikkeben. Ik ben Sandra, 30 jaar en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van 2 jaar in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker