Hallo iedereen

Hallo, omdat ik hier nieuw ben wil ik me even voorstellen: Mijn naam is Cindy en ik woon samen met Harry. Wij verwachten ons eerste kindje rond half maart. We vinden het erg spannend. Het lijkt mij leuk om met anderen ervaringen uit te wisselen, vandaar dat ik op dit forum een kijkje kom nemen.
Groetjes Cindy

Hoi Cindy,
Welkom op dit leuke forum. Ikke ben Astrid ( 30 jaar ) woon al haast 13 jaar samen met Daan ( 35 jaar ) en samen hebben we een super toffe dochter van ruim 1,5, Evianne.
Wij verwachten ons nieuwe wonder begin juni.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hoi cindy
welkom hier op het gezellige forum .ikke ben marielle ,ben getrouwd met martin .en samen hebben we ,een lieve dochter tanja van 3 jaar en 3maanden .ik wens je veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Cindy,

Welkom hier en veel schrijf-en leesplezier.

Heb je tot nu toe een probleemloze zwangerschap? Hopelijk gaat het voorspoedig en zet je in maart een gezonde, mooie baby op de wereld.

Groetjes Carola 04.09.1972
moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

hoi

ik ben ingrid ben 35 jaar en ben 9jaar getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van bijna 4 jaar marco geheten

groetjes ingrid

Hallo Cindy,

Ook namens mij welkom hier!

Ik ben Bianca, (net ) dertig jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter en ons zoontje Stephan (www.stephanveenhuizen.beebiesite.nl)

Wat leuk dat jullie zwanger zijn!
Spannend hoor!
Gaat alles tot nu toe goed?

Ik hoop je hier nog vaker terug te zien (je gaat het vast net zo gezellig vinden als wij )

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 25 Jan 2005 22:09:13

Hoi Cindy
Welkom op dit gezellige forum
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een zoontje die Robin heet
Veel lees en schrijf plezier
spannend hoor schiet al op voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin

Hallo en welkom hier wij zijn Ariette25 en jasmijn 1 jaar , veel plezier op dit forum!!jasmijnxx.beebiesite.nl
groetjes

Hoi,

Ik ben moeder van 3 kinderen; een zoon van 13jaar, een dochter van 9 jaar die binnenkort 10 wordt en een dochtertje van 9 weken.
Kijk eens op www.aouatif.mijnbabysite.nl enne…vergeet het gastenboekje niet!!!.

Ik wens je veel plezier op het forum maar dat zal zeker lukken!!!.
Groetjes Ingrid.