Hallo iedereen!

Mijn naam is Nathalie, ben 19 jaar, woon samen met Sam en ben op 13/08/2002 bevallen van een flinke dochter! Ze heet Amber, woog 3kg320 en was 48cm groot. De bevalling was vrij zwaar, maar alles is dan toch nog in orde gekomen. Amberke is 6 dagen te vroeg geboren. We zijn héél trotse ouders!!!

Alle jonge mama’s mogen me altijd mailen op volgend adres:

Groetjes, Nathalie.

hoi nathalie welkom hier en misschien wil je vast wel kletsen met net ietsje oudere mama’s

Hoi Nathalie,
Ik ben dus Bianca en trotse mamma van Stephan (geb. 23 juni 2001) Wie weet ben je hem al tegengekomen bij de foto’s !
Ik hoop inderdaad ook dat je met “oudere” mamma’s wil mailen want ik ben nou eenmaal 27 jaar (volgende maand alweer 28, oud hè, hahaha !)
Ben erg benieuwd naar je dochtertje. Plaats je binnenkort misschien ook een fotootje van haar zodat we haar kunnen bewonderen?

Groetjes, Bianca

hoi Nathalie, leuk dat je d’r bent. Ik ben Corrine, de mama van Ian (je zult hem misschien hier al ergens op de site hebben gezien) hij is 11 maanden “oud”, en ik 27,tja, geen echt jonge mama dus, maareh, ook niet echt oud, toch? Ben benieuwd naar jouw kleine meisje! Groetjes, corrine.