Hallo, hier is Evianne`s pappa

Ik ben Daan, 35jr wederhelft van Astrid (ook lid) en trotse vader van onze dochter Evianne ,geboren 3 april 2003.
Nu moet ik alleen nog even uitvinden hoe dit allemaal werkt (ik zit haast nooit achter de pc )

Groetjes Daan

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 15 Jul 2004 09:51:34

hoi astrid en daan en evianne s
welkom op het gezellige forum en zeer verslavent hiihihihihihihihiik ben marielle bijna 36j ben getrouwd met martin 42jaar en samen hebben we een prachtige dochter tanja die 10 oktober 3jaar wordt .ik wens jullie heel veel plezier hier maar dat zal vast wel goed komen

groetjes marielle mama van tanja

thanks voor de reacties!!!
Wij (Astrid, Onze spruit Evianne en ik) wonen samen met 2 honden (Max en Sep) en 3 katten (Dropje, Garfield en Wouter) in een klein dorpje in Midden-Limburg waar wij 5 jaar geleden een bouwval hebben gekocht met een mooi stuk grond erbij.
Na een drastische verbouwing is het nu een paradijsje aan het worden
Tijdens de verbouwing hebben we in een sta-caravan gebivakeerd (dat was geen pretje,zeker in de winter en met die beestenboel!!!
Maar uiteindelijk wonen we nu heerlijk in ons nieuwe huis, (wat we grotendeels zelf hebben opgeknapt) en genieten elke dag weer opnieuw van wat we hier hebben!! En helemaal als je zo`n klein hummeltje door de tuin ziet schooieren!!

Ik zal een dezer dagen wat foto`s plaatsen

Groetjes Daan

Dat lijkt me echt helemaal te gek, om zoveel ruimte te hebben voor je kind! (en voor jezelf natuurlijk).
Ik kan me goed voorstellen dat het even afzien was, maar ik denk dat het resultaat zeker de moeite waard is, of niet?
Ben erg benieuwd naar de foto’s van jullie mooie huis hoor!!

O Ja, ik had me aan Astrid al voorgesteld, maar aan jou nog niet. Zal ik nog even gauw doen.
Bianca, 29 jaar, samenwonend, en samen trotse pappa en mamma van Stephan, die afgelopen 23 juni drie jaar is geworden.

Groetjes, mamma van Stephan

Hu, ik dacht dat ik je al had verwelkomd, maar er is kennelijk iets niet helemaal gegaan zoals ik het dacht.

Bij deze dus: WELKOM!

Ik vind het persoonlijk wel leuk om ook papa’s in ons midden te hebben. Dus hopelijk blijf je ook als je weer beter bent!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ik had me geloof ik ergens al voorgesteld
maar ik moest nog even uizoeken hoe het hier in mekaar zat!!!
Verder ben ik een beetje van de wereld omdat mijn hoofd helemaal dicht zit.
De KNO-arts heeft me doorverwezen voor een CT-scan volgende week.Hopelijk dat daar wat meer duidelijkheid uit komt.

Groetjes Daan