Hallo allemaal,
Ik ben monique 38 jaar ,getrouwd en hebben een zoontje van 2,5 jr oud (geboren op 19-1-2007). Ben hiervoor bij een ander forum geweest maar daar was het niet echt leuk meer en werd erg onoverzichtelijk. Dit forum ziet er vrolijk uit en makkelijk te overzien.
Ik werk als ziekenverzorgende in een verzorgingshuis voor 18 uur,Jorik gaat 2 dagen naar het KDV,waar hij het gelukkig erg leuk vindt.
hoop op leuk contact met iedereen.
Hallo,een nieuweling
Hi Monique,
Welkom op Ikke ben. Ik ben Michèle 29 jaar en mamma van Morgan van bijna 1.
Ik hoop ook dat je het hier naar je zin hebt en lekker je draai en al je antwoorden kunt vinden.
Groetjes,
Michèle

Hoi Monique,
welkom!
Ik ben de moeder van Nora, 10 maanden oud. Zelf ben ik 27 en werk ik op een ROC.
Hoop dat je hier vindt wat je zoekt!
Groetjes, Liske!
Leuk gezellig … hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik ben Lizette mama van Jurian geboren 15-07-2008 (net 1 jaar).
Werk 24 uur als IG in een verzorgingshuis (dus we weten waar we het over hebben …)
Hooi,
Ik ben Anne, mama van Seth van ruim een half jaar (30-12-2008). Ben nu 20 jaar en werk als administratief mdewerker, maar ga volgend jaar weer naar school. Verder met mijn opleiding voeding&dietetiek.
Veel plezier hier!
Liefs, Anne
Welkom! Ik ben Mriek, moeder van Erik die nu ruim 13 maanden oud is. Werk 24 uur per week bij Justitie. Hopelijk vind je bij dit forum wat je zoekt!
Groetjes,
M
Welkom hier! Ik ben Tams, 29 jaar en werkzaam als kinderoefentherapeut. Onze dochter Guusje is bijna 15 maanden oud!
Groet Tams
heee welkom bij ikkeben.
ik ben Rinske, 27 jaar en alweer ruim 10 maanden de mama van Lindsey.
veel plezier hier.
liefs,
Rinske

welkom!!
ik ben michelle en moeder van madelon van bijna 19 en dylano van 9 maanden. verder ben ik 41 en ben huisvrouw
Liefs Michelle
Welkom en veel plezier op ikkeben.
Ik ben Sandra, 29 jaar en en mijn zoontje Tim is bijna 13 maanden.
Ik ben getrouwd en werk 24 uur per week bij een IT detacheringbureau.
Groetjes,
Sandra