Hallo, ben ik weer even

Kom weer eens even kijken hier. Is al weer even geleden. Alles is goed met ons. De warmte wordt nu wel een beetje vervelend. Was al om half 6 wakker en kon niet meer slapen. Dus ben al bijna 2 uur op. De kinderen zijn nog in bed, maar moeten er binnenkort uit, om naar school te gaan. Nog 2 dagen en dan is het vakantie. We gaan vrijdag gelijk al weg, naar Schotland. Dus ben erg druk met pakken en organiseren.

Mijn Canadese vriendin is ondertussen geweest en ze vond mijn borduur lap erg mooi en was er erg blij mee, hier een foto:

Ben nu met wat kleine projecten bezig, maar kan even niet verder, zit te wachten op gekocht draad in Amerika. Weet niet of het voor de vakantie aankomt.

Kinderen gaan allebei over naar de volgende klas. Joshua uiteindelijk toch ook, maar hij moet wel naar logopedie voor zijn taal, woordenschat.

Talithah eeft een keer met het selectie team meegedaan voor turnnen en mag na de vakantie 6 proeflessen meedraaien. Daarna wordt besloten of ze mag blijven.

Hier moet ik het nu even bij laten, hoor Jonathan, dus ga 'm maar uit bed halen. Moet ook nog een was aanzetten en de andere 2 wakkermaken. Ik kijk zo nog weer even rond.

Hey, leuk van je te horen en wat een leuke foto van jullie!
Fijn dat ze er zo blij mee was (kon ook bijna niet anders, zo mooi was ie geworden )
Fijn dat ze over zijn naar de volgende groep. Enne…spannend hoor voor Thalita, ik zal duimen dat ze naar de selectie mag!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Dank je Bieb. Ik ben ook erg trots op mijn lap. En ze zal 'm een keer in laten lijsten. En volgend jaar lente ergens, ga ik daar een foto ervan maken en van de andere 4 die ik voor haar kinderen heb gemaakt. Want ik ga dan een week of iets langer alleen naar CANADA.

heeeeeeeeeeeeeee daar was ze weer,maar wat is hij mooi geworden zeg je borduur werk knap gedaan doet het je niet na

ene goed dat ze over zijn zeg…ene talithah goed van je ga duimen dat je door komt,het is een hele ervaring om dat te kunnen doen in de selectie turnen

heb er ook in gezetten en vond het geweldig,vooral de wedstrijden

zet hem op he

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Dank je. We zijn ook best trots op de kids. Nog 1 nachtje en we gaan op reis. Heb er best zin in, ben dat benauwde weer hier een beetje zat nu. Ga verschillende vrienden zien, ook mensen van mijn Brits borduur forum, dus dat wordt wel leuk.

he wat is die mooie geworden carina .leuk om weer te horen dat het goed gaat met jullie .en ik duim ook mee voor talitha .en ik wens jullie een fijne vakantie toe .en kom heel huids weer terug ,

groetjes marielle mama van
10-10-01