Kom weer eens even kijken hier. Is al weer even geleden. Alles is goed met ons. De warmte wordt nu wel een beetje vervelend. Was al om half 6 wakker en kon niet meer slapen. Dus ben al bijna 2 uur op. De kinderen zijn nog in bed, maar moeten er binnenkort uit, om naar school te gaan. Nog 2 dagen en dan is het vakantie. We gaan vrijdag gelijk al weg, naar Schotland. Dus ben erg druk met pakken en organiseren.
Mijn Canadese vriendin is ondertussen geweest en ze vond mijn borduur lap erg mooi en was er erg blij mee, hier een foto:
Ben nu met wat kleine projecten bezig, maar kan even niet verder, zit te wachten op gekocht draad in Amerika. Weet niet of het voor de vakantie aankomt.
Kinderen gaan allebei over naar de volgende klas. Joshua uiteindelijk toch ook, maar hij moet wel naar logopedie voor zijn taal, woordenschat.
Talithah eeft een keer met het selectie team meegedaan voor turnnen en mag na de vakantie 6 proeflessen meedraaien. Daarna wordt besloten of ze mag blijven.
Hier moet ik het nu even bij laten, hoor Jonathan, dus ga 'm maar uit bed halen. Moet ook nog een was aanzetten en de andere 2 wakkermaken. Ik kijk zo nog weer even rond.