Hallo allemaal


#1

Hallo,

Ik ben Angela en de mama van Tim, hij is 5 weken oud! Ik dacht laat ik mij eens aanmelden op dit forum, zodat ik meer mee kan lezen en discussiëren. Hebben jullie vragen, schiet maar raak!

Om ook maar gelijk met de deur in huis te vallen…

Ik ben opzoek naar een autostoeltje. Hier heb ik niet echt verstand van maar ik hoop dat een van jullie dat wel heeft, daarom vraag ik graag jullie hulp.

Is er nog iets anders specifieks waar we op moeten letten bij de aanschaf van een autostoeltje?

Alvast bedankt en tot op het forum!!

Groetjes

Gewijzigd door - Asje op 18 Apr 2014 17:47:06


#2

Linken zijn niet zomaar toegestaan op deze website. Zo houden we deze reclame vrij.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

Hoi Angela,

Altijd gezellig als er wat meer mensen komen meekletsen op ikke ben!
En nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Als kersverse moeder zien we vast nog wel wat meer topics van je voorbij komen, ervaring genoeg hier

Voorlopig heb je nog geen autostoeltje nodig, je kindje zo lang mogelijk in de maxi-cosi in de auto vervoeren, dat is het meest veilig. Pas als je kindje goed kan zitten of de maxicosi uitgroeit ga je over naar een vaste autostoel. Het is handig dat dat stoeltje nog in een ligstand geplaatst kan worden, zodat je zoontje nog lekker kan slapen onderweg. Wij hebben een stoeltje bij een bekende bouwmarkt gekocht en die bevalt ons prima. Laatst zag ik bij een vriendin een autostoel die je naar de deur kan draaien, ik weet het merk niet, maar dat was wel heel handig om je kindje comfortabel in en uit de auto te krijgen (aan die luxe zal wel een iets duurder prijskaartje hangen denk ik).

Lekker genieten van het moeder zijn en je kleine ventje!
Groetjes Carolien

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers