Hallo allemaal


#1

Hallo allemaal

Ik ben Marloes , 23 jaar en super trotse moeder van mijn zoontje Jasper Sebastiaan.Ik woon nu alweer bijna 5 jaar samen met mijn man in Capelle a/d IJssel.Mijn man is lasser in de Botlek en ik ben momenteel thuisblijf moeder ( maar wel op zoek naar werk ).Verder zijn we op het moment druk aan het kijken voor een leuke eengezinswoning en staan we op het punt onze vakantie naar Texel te boeken , onze 1ste vakantie met ons 3en!!!En eigenlijk toch ook nog wel een beetje onze huwelijksreis…

xxx


#2

Hi Marloes,

Welkom op ikke ben, Ik ben Michèle, mamma van Morgan van ruim 2.5 jaar en ben dit jaar ook 5 jaar samen met haar vader. Wij moeten alleen nog trouwen, maar dat doen we 18 augustus
ik ben trouwens 31 jaar, bijna 32.

Groetjes,

Michèle


#3

Hoi Marloes!

Ik ben Marloes, 26 jaar en mama van Luka ( bijna2 jaar) en Jenthe ( 9 weken).
Ik ben bijna 10 jaar samen met mijn man, waarvan we 6 jaar samenwonen en inmiddels 4 jaar getrouwd zijn.
Ik ben verpleegkundige en mijn man is, net als jouw man, ook lasser.

Meer overeenkomsten heb ik nog niet kunnen vinden tussen ons!

Welkom hier en veel plezier!

Lilypie First Birthday tickers


#4

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 31 jaar en woon samen met mijn man en onze 2 zoontjes in Noord Holland. Tim is bijna 3 jaar en Daan is 3 maanden.

Groetjes,
Sandra



#5

Hoi Marloes,

Welkom hier,
Allereerst heb je een super leuke naam voor je zoontje gekozen!!!
En heel toevallig, wij gingen na ons trouwen ook een weekje uitwaaien op Texel!!!

Zelf ben ik 31, werk als verpleegkundige en samen met mn man en onze zoon Jasper (bijna 2), wonen we in Drenthe.

Veel plezier op ikkeben!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#6

hoi hoi

ik ben ook nieuw hier en het nog aan het uitvogellen

super jullie eerste vakantie dat is iets om naar uit te kijken!

kuss

kusss