Hallo allemaal


#1

Hooi… Ik ben nou Soraya en ik ben 27 jaar en kom uit Utrecht. Ik ben getrouwd en ik heb 2 kindjes. (Milou van 4 en Tobias van 3) Ik ben in het dagelijkse leven druk met Tobias en Milou en jawel het huishouden maar ben ik ook bezig met cursussen om zo een echte WAHM te worden. Het is best een beetje puzzelen hoe je het best allemaal kan combineren met alles en zeker ook een goede balans te vinden. Maar ik red me wel Verder ben ik erg blij dat ik weer een actieve forum heb gevonden over ons en onze kleine boefjes. Zo kan ik lekker met jullie discuseren en ben ik ook wel weer een beetje bij met alles.
Kortom het wordt weer extra gezellig. :smiley:


#2

Welkom! Ik ben 33 jaar en ben de moeder van Erik, hij is tweeënhalf. We wonen in Drenthe met ons drietjes en ik werk 24 uur per week buitenshuis. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar. Woon samen met haar pappa en onze beestenboel en ik werk 38.75 uur als Juridisch secretaresse.

Groetjes,

Michèle


#4

Welkom, Ik ben 27 jaar, verpleegkundige, woon in Malawi omdat de vader van mijn dochter daar vandaan komt! Mijn dochter J is 2,5 jaar oud!


#5

Welkom hier! Ik ben Hanna (24) en ben samen met Stefan (26) gelukkige ouders van Sylvie (8 maand). We wonen in Haulerwijk. Mijn vriend werkt fulltime bij UPC als netwerk administrator. Ik ben zelf fulltime huismama.

Veel plezier hier!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Hoi en welkom,
Ik ben mama van 2 jongens, 1 van 9 en een van Bijna 4 maanden.
Werk bij de jeugdzorg, als gastvrouw.
Veel plezier en vraag wat je vragen wil.
Groetjes Kristine


#7

Hoi en welkom!

Ik ben Carolien, 31 jaar en moeder van Jasper die inmiddels alweer anderhalf is.
Ik werk drie dagen in de week. En papa werkt fulltime. Maar Jasper is een allemans vriendje en gaat met plezier naar de oma’s of het KDV.
Met z’n drieen wonen we in Drenthe.

Veel plezier hier,
Groetjes Carolien.

ps mooie namen van je kinderen!

Lilypie Premature Baby tickers