Hallo allemaal!


#1

Hier zijn we dan! Heb al vaak gesnuffeld op deze site in het forum,maar dacht laat ik me nou toch maar eens aanmelden

Ik ben de trotse mama van Louise.
Ze is volgende week 7 maand alweer!!! (gaat hard)
Ik omschrijf haar als een supervrolijke,pienter,rustige en gezellig kindje…jah , kan het echt geen baby meer noemen hahaha…ze weet precies wat ze wil,en dat laat ze soms wel weten ook

De tandjes laten nog op zich wachten…verder krijgt ze nog steeds bv.
Ik ben van plan om na 9 mnd te stoppen. Overdag eet ze al een broodje op en sávonds krijgt ze een warme hap zelfgemaakt. Meestal aardappels met groente en vlees en af en toe macaroni/spaghetti en rijst. Een fruithapje wil ze al een hele poosje niet meer . Alleen in haar 4e maand wou ze banaan met kiwi,en na de 4e maand nooit weer. Heb het vaak weer geprobeerd. Mischien iemand tips?

Staan doet ze al een behoorlijk poosje,en zo nu en dan doet ze een stapje
Verder zit ze de laatste tijd veel en ze blijft netjes in balans…alleen is ze nog niet sterk genoeg om mee op de fiets te gaan,waar mama al een behoorlijk tijdje naar verlangt… haha ,maar ook dat komt vanzelf.

Ik ben Miranda, de mama van Louise.
Ben 25 , 4 nov 26 jaar. Ik heb tot 6 week voor Louise er was altijd gewerkt als productie medewerker. Was altijd met veel plezier. Nu Louise er is ben en blijf ik er dag en nacht voor haar tot ze naar de peuterspeelzaal gaat. Zodat ik alle leuke dingetjes altijd mee kan maken en niks hoef te missen
Mijn vriend Johan werkt wel. In ploegen als Mosterdmaker )
Hij kan altijd heel leuk en gezellig spelen met Louise op schoot, dan giert ze het altijd uit…echt leuk om te zien !!! En verder zijn we helemaal weg van Amerikaanse auto’s… en rijden er dan zelf ook in natuurlijk.

Nou, dit was dan ff mijn stukje





Grtz en een fijn weekend allemaal

Gewijzigd door - Miertjuh84 op 22 Oct 2010 13:04:30

Gewijzigd door - Miertjuh84 op 22 Oct 2010 13:05:02

Gewijzigd door - Miertjuh84 op 22 Oct 2010 13:06:56

Gewijzigd door - Miertjuh84 op 22 Oct 2010 13:08:35

Gewijzigd door - Miertjuh84 op 22 Oct 2010 13:15:07


#2

Hoi Miranda! Welkom ik ben de mama van Joaquin volgende week 1 jaar, ik ben 27 en woon samen met mijn vriend Sven de papa van Joaquin in het Brabantse Best. Tot schrijfs en veel plezier hier, groetjes!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#3

Bedankt Ghis- hartje -Joaquin

Ik wens jullie alvast heeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier met het vieren van Joaquin
zijn eerste verjaardag !!! Have fun


#4

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, van 2 jaar oud. Het gaat zeker hard! Zelf ben ik 33 jaar. Veel plezier hier!

Trouwens, je kan via tinypic foto’s uploaden. Ga naar tinypic.com en laad daar je foto’s. Verklein ze tot bv. messageboard-formaat en plak de code voor forums dan in je bericht dat je hier wilt posten. Dan moet het goed komen. Nu trekken al die linken het topic uit z’n verband en dat leest zo onhandig

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Hoi Mriek,

Hahaha heel erg bedankt voor de tip van de foto’s ! Het is me gelukt hoor!!!
Hopelijk staat het er nu allemaal wat duidelijker op

Grtz Miertjuh


#6

Graag gedaan! Wat een leuke foto’s van een heel leuk meisje. Die laatste foto: geweldig! Fijn dat het topic nu ook weer leesbaar is

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Hi miranda,

Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar. Leuke foto’s. Zo te zien heeft jou dochter meer haar dan de mijn zeker op die leeftijd

Groetjes,

Michèle


#8

Hoi Michèle,

Bedankt voor je reactie
Mijn dochter had bij de geboorte al een mooi bosje haar…toen ze in de kinderwagen lag in het begin kregen we ook veel reacties daarover van mensen,zelfs van scholieren hahaha,nou daar verwacht je het echt niet van.
Ik kon bij Louise in de 3e maand haar eerste staartje in doen…was zo schattig,en nu krijgt ze echt al lang haar! Zo mooi!! Die foto met de 3 staartjes is trouwens van de 5e mnd. Heb het al een poosje niet meer zo gehad…toen kon ik het doen zonder dat ze er boos om werd, nu wordt ze echt een krengetje dus probeer ik het zo snel mogelijk hahaha… meestal 1 of 2 staartjes of los.
Maar goed,jouw meisje heeft ook mooi haar!!! Mooi blond
Heb hier nog een leuke foto toen Louise 4,5 mnd was.

En hier 1 van toen ze 2 weekjes was.

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/TikiPic.php/DDsH.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1f.lilypie.com/DDsHp2.png” width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Miertjuh84 op 22 Oct 2010 21:58:13


#9

Aaaaaahh schattige foto`s!!!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#10

welkom hier
wat een leuke foto,s
groetjes buikje 3

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder