Hallo allemaal

hallo…

Mijn naam is Marion Jonker en ben nieuw op dit forum…

Dacht kom er ook even gezellig bij…

Ik volg namelijk de opleiding SPW 3 en vind het zowiezo al leuk om dingetjes van anderen te horen over de omgang met kinderen.
Ik zit nu in mijn laatste jaar maar om mijn opleiding echt goed af te ronden moet ik nog een scriptie maken, de laatste grote opdracht… ook wel een onderzoeksopdracht genoemd.
Mijn opdracht gaat over ‘activiteiten met baby’s’. omdat ik graag meer met kleine kinderen wil gaan doen. Zelf vind ik dat dit vrij weinig gebeurt. ze liggen vaak maar een beetje in de box en volgens mij kan dat heel anders. Daarom ga ik dus onderzoeken wat het allemaal precies inhoud en hoe je dat in de kinderopvang kunt verbeteren.
Als iemand leuke tips voor mij heeft dan hoor ik die dus graag.

Groetjes MArion

Hi Marion,

Welkom op ikke ben. Ik ben Michèle en mijn dochter Morgan is hard op weg naar de 6 maanden. Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar Morgan is in de onderzoekfase. Ze wil alles voelen en vooral overal aan likken. Alles gaat niet meteen de mond in, maar ze likt er eerst voorzichtig aan. Zelfs de katten hebben er al aan moeten geloven al vond ik dat wat minder. Alles wat ze ook in haar handen krijgt wordt onderzocht. Dat is dat zij eigenlijk doet nu. Het kdv waar ze zit spelen daar gelukkig wel op in door haar steeds iets anders in haar handjes te geven maar ik kan me voorstellen dat er soms te weinig met de baby’s ondernomen wordt omdat ze vaak entertaint moeten worden. Hopelijk kunnen andere dames ook wat nuttige info aan je kwijt en heb je er wat aan. Probeer ook de zoekfunctie voor spelen met baby’s en entertainment eens.

Groetjes,

Michèle

Hallo Marion, welkom op ikkeben. Leuk dat je op deze manier wat meer over de allerkleinsten wilt komen leren om dingen te kunnen verbeteren. Dat zal nooit geen kwaad kunnen toch ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!