Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ik heb al wat vragen en opmerkingen geplaats op het forum maar laat ik me nu ook nog maar even voorstellen.

Ik ben Michèle, een geboren en getogen Hagenees in hart en nieren. Ik ben 29 jaar. Ik woon samen met Mervin en onze 6 katten. (tja we hadden er ieder drie toen we mekaar leerde kennen). Toen ik 32 weken zwanger was bleek dat ik een vrij zware vorm van zwangerschapssuiker had. Dit maakte een realatief vlekkeloze zwangerschap toch behoorlijk spannend op het laatst. Het is niet het einde van de wereld maar je moet het ook niet onderschatten.

Op 3 september ben ik een week te vroeg met een keizersnee bevallen van onze dochter Morgan. 44 cm en 3038 gram. Niet megagroot voor een suikerbaby, integendeel. maar na 4 dagen inleiding bleek dat ik niet kon onsluiten voorbij de 4.5 cm vandaar.

Morgan is een klein meisje met een pittig karaktertje. Ze is een schatje dat dondersgoed weet wat ze wil en niet wil (in zoverre ze dat met 7 weken weten).
Gelukkig heb ik de Ikkebensite gevonden voor de vragen waar ik mee zit. Het CB weet tenslotte ook niet alles en mijn moeder vind dat ze er al te lang uit is
Andersom mag ook iedereen vragen aan mij stellen hoor. Het ligt mij nog vers in het geheugen zeg maar.

Nou ik zal het hier even bij laten voor nu.

Groetjes,

Michèle

welkom en veel plezier, ik ben brenda 21 jaar en mama van charissa 3 jaar geboren op 3 september 2005.

Liefs en dikke kus brenda en charissa