Hallo allemaal

Hoi Hoi,

Ik zal me even voorstellen! Ik ben Bibi en ben net bevallen van mijn tweede zoontje, Senne. (2,5 week oud) De bevalling ging een stuk beter als bij mijn eerste zoontje Tom (nu 16 maanden). Ik moest toen echt herstellen van mijn bevalling en merk nu dat ik al bijna alles kan. Wat een verschil zeg!
Senne doet het goed maar is wel erg actief! s’Nachts slaapt hij heel goed van voeding tot voeding. Overdag slaapt hij of ineens drie uur achter elkaar en daarna tussen de voeding door haast niet. Ik moet hier erg aan wennen want Tom sliep van voeding tot voeding. Herkent iemand dit?
Ik vind het weer fijn om me bij dit forum aan te sluiten. Ik heb er bij Tom veel aan gehad om je ervaringen/vragen met andere ouders te delen!
Groetjes Bibi

hoi hoi…

nog proficiat!!

ja ik herken het… ons kleintje slaapt de ene dag bijna heel de tijd en dan gerust 2 dagen maar 3 kwartier per dag ofzo… elke dag weer spannend wat hij gaat doen! eerst liet ik hem in bed liggen huilen tot het tijd was voor zijn voeding maar dit kon makkelijk uur of langer zijn… nu haal ik hem eruit en leg hem in de box daar is hij wel poosje rustig! het blijft gissen vind ik … mijn zoontje is nu 12 weken en heel onrustig dus wij bakeren hier in! helpt wel iets…

Gelukkig komt er een beetje regelmaat in zijn slapen. s Ochtends is hij erg actief en daarna slaapt hij bijna alleen maar. Helaas is mijn zoontje van 1,5 ook s ochtends erg actief en wil veel aandacht. Ach, dat zal vanzelf wel weer gaan! Vervelend dat jouw kindje dan maar 3 kwartier slaapt zeg, dan zul je wel moe zijn? Slaapt hij s’nachts wel goed door??
Groetjes Bibi