Hallo allemaal!

Ik ben Willemijn, ben 26 jaar oud, voorlopig nog full-time mama en woon gelukkig samen met Christiaan. We hebben een zoontje Matthijs van 19 maanden en een dochter Veerle van 6 maanden oud.

Matthijs is met 25 weken en 6 dagen geboren en woog maar 750 gram. Hij heeft 4 maanden in het ziekenhuis gelegen en is naar huis gekomen met zuurstof en sondevoeding.
Veerle is gewoon na 9 maanden geboren en woog 3860 gram. Ze drinkt op dit moment nog steeds borstvoeding en is echt een model kindje!

Het is af en toe wel zwaar met twee van die ukkies want er zit maar 13 maanden tussen en van Matthijs moet je eigenlijk nog 3,5 maand eraf trekken en dan zit er maar 9,5 maand tussen. Ze gaan elkaar wel steeds meer ontdekken en dat is erg leuk om te zien en ik heb ook geen last van een jaloers ouder kind omdat Matthijs daar nog te jong voor is.

Met Veerle maken we alles mee zoals het hoort dus we hebben eigenlijk twee keer een eertse kindje gekregen. Deze site is dan ook super fijn omdat ik hier al mijn twijfels en vragen kwijt kan en hopelijk ook andere moeders kan helpen met vragen!

Na een hele spannende tijd van onzekerheid en angst kunnen we nu eindelijk gaan genieten van onze twee kanjers!!

Willemijn

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lilypie Tweede Ticker

Als je net zoveel aan deze site hebt als ik, dan komt het wel goed!! Deze site zit bordevol tips en hier kun je zeker met je verhalen en vragen terecht. We zullen je graag helpen waar we kunnen!

Ikkeben Judith, sinds 2 juli 2007 trotse moeder van Anna, nu dus iets ouder dan één jaar. We wonen in het prachtige Drenthe! Zelf werk ik voor 27 uur in de week.

Veel plezier op deze site!

Hallo,
welkom en veel plezier op ikkeben !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

welkom op ikkeben.
ik ben gytha, 26 jaar getrouwd met dennis en hebben 1 dochtertje lieke van 13 maanden!
Wonen in het zuiden van brabant

veel plezier hier

groetjes Gytha