Hallo allemaal

Ik ben Jeannette, met m’n 40ste moeder van Yannik geworden. Hij was een erg grote verrassing, aangezien ik mezelf nooit als moeder heb gezien. Maar nu ik 'm heb, wil ik 'm natuurlijk niet meer kwijt! Yannik is een blij, energiek ventje. Geen huilbaby, goed eten, alleen dat slapen… Wij wonen in Duitsland, net over de grens bij Nijmegen en ga niet naar een consultatiebureau, maar naar een kinderarts. Prima vrouw, maar veel advies krijg ik niet mee. Heb hier en daar dus wel wat vragen, vandaar dat ik me maar eens bij jullie aansluit. Yannik is trouwens ondertussen 8 maanden. Nou, tot ‘forums’!

Jeannette van Keeken

welkom, ik ben brenda 21 en heb een dochter van bijna 3 jaar charissa, hoop dat je antwoorden kunt krijgen hier.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hallo, veel plezeier hier op het forum.
Ik ben ook net nieuw!

hoi jeannette,

welkom op ikkeben, ikkeben gytha 16 jaar getrouwd met dennis en moeder van lieke van alweer 1 jaar!

Voor vragen kun je hier wel terrecht.
Ik heb er al veel aan gehad.

groetjes GYtha

hallo

ik ben kim ben 25 jaar en 2 jaar getrouwd met deniz. we hebben een dochter van 18 maand genaamd joya en ze is een hel lief gezellig vrolijk kind die nu een beetje aan het puberen is met het naar bed gaan maar ja gaat hoop ik snel weer over. groetjes kim

mama van joya (20-12-2006)

Hoi
Welkom hoor
Ik ben Bianca 37 jaar en ik woon samen met harald.
We hebben 2 meiden. Dewi van 9 jaar en Nanik van 16 maanden.
Veel plezier hier

Bianca

Hallo,
Ook ik ben nieuw en vind het nu al helemaal leuk…Die twijfels kun je nu tenminste gewoon eens uitspreken…

[img]http://m2.lilypie.com/3bAqp2.png" alt=