Hallo allemaal!
Ik ben Chantal, ik ben 17 jaar.
Ik kan met trots vertellen dat ik aan deze site mag werken.
Wat ik allemaal ga doen ga ik niet verklappen.
Dat zal je tegen die tijd dat het klaar is wel zien
groetjes, Chantal
Hallo allemaal!
Ik ben Chantal, ik ben 17 jaar.
Ik kan met trots vertellen dat ik aan deze site mag werken.
Wat ik allemaal ga doen ga ik niet verklappen.
Dat zal je tegen die tijd dat het klaar is wel zien
groetjes, Chantal
Hallo Chantal,
Ik wens je heel veel succes en veel plezier er aan natuurlijk.
en ben benieuwd
Gr Tries hulp modje!
Hoi Chantal.
Welkom op de site.
Ik ben Marianne 23 getrouwd met Niels 23
en samen hebben wij een zoon Ruben
van 1 jaar oud alweer
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

he daar is mijn meissie dan! leuk chantal dat je niet alleen achter de schermen blijft maar je ook voorstelt aan de rest! Chantal gaat ons allemaal verrassen met een hele boel leuke ideeen en frisse windjes! Met andere woorden het opleuken van ikkeben.nl
groetjes Kim, mama van

en 
Geweldig! ik ben ook zeer benieuwd meis heel veel succes en veel plezier (val ik herhaling) maar gaat vast en zeker lukken frisse wind nieuwe kijk altijd goed!
succes Tries
Bedankt allemaal! Deze lieve berichtjes doen me alleen maar harder willen werken! Echt super zo’n ontvangst! Ik ga echt super me best doen en hoop dat het allemaal in de smaak zal vallen!Ik ben al een eind op weg…
Groetjes Chantal
Gewijzigd door - Humsol op 05 Sep 2006 13:09:17
hoi welkom
ben benieuwd hoor wat je allemaal gaat doen,veel plezier
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Hoi Chantal,
Gezellig, ik ben ook erg benieuwd natuurlijk
Zal me ook ff aan je voorstellen: Bianca, 31 jaar en trotse mamma van Stephan (5 jaar) en Kaya (9 maand)
Verder ben ik al 7,5 jaar samen met Peter
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ik zat me ook al suf te piekeren waar die naam nou op gebasseerd kan zijn, of van afgeleid kan zijn
Vertel, vertel

hahah
ff denken waar zal ik beginnen…
Ik ga altijd met een hele groote vriendengroep om en die zijn allemaal kwa lengte veeeeel groter dan mij (ik ben 1.65m) en toen noemde ze me altijd hummeltje (kleintje)… nou daar ging een tijd overheen en toen zaten we op een avond bij elkaar en toen zaten ze te plagen en gingen ze allemaal varianten bedenken… na toen zei iemand humsol en dat vonden ze zo grappig dat ik dinsdien humsol heet… Dus kort gezegd betekend het een soort van kleintje
Groetjes Chantal
Leuk
Ik had “hum” wel al in verband gebracht met “hummel” maar kon op de foto niet zien of je nou groot of klein bent
Grappig bedacht van je vrienden

Ja welkom Chantal.
Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen.
Wacht met spanning af.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
kanp hoor bieb! meeste mensen brengen dat niet met elkaar in verband… en nee op de foto is het niet duidelijk te zien nee… haha ben er blij van voel me altijd al mini genoeg:-P.
Groetjes Chantal
Welkom
Ik ben net als de andere ook super benieuwd
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en super trotse mama van Robin en Justin
Haha gelukkig is iedereen enthousiast anders was het minder leuk geweest… ik laat jullie lekker allemaal nog even in spanning de ontwikkelingen en ontwerpen zijn vollop in gang… ik verklap nog steeds niks… wacht maar af
Groetjes Chantal