Hallo allemaal

Mijn naam is Colleke. Ik ben 31 jaar en ik ben nu 27 weken zwanger van mijn eerste kindje. daarbij ben ik wel part time "stief"moeder dus ik heb al een beetje van t moederschap geproeft.

Ik hoop dat ik hier veel info kan vinden en evt mensen om mee te mailen want het lijkt me erg leuk om te mailen met ook zwangere vrouwen.

Colleke

Hee Colleke!!
welkom hier op ikkeben!
Ik ben Mariska, getrouwd met Nick, mama van 6 meisjes, Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hoi hoi ik bn janneke en ben getrouwd met ole samen hebben wij een dochter hannah!!
welkom hier het is een gezellige boel hier!!!
lieve groet janneke en hannah

hoi hoi welkom hier!!
je mag me mailen hoor, maar ik ben niet zwanger!

Ik ben Ellen, ben 28 woon vlakbij Groningen, ben met Jan getrouwd en samen hebben 2 kids.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Hoi Colleke.

Wat leuk dat je ook gezellig komt mee doen.
Ik ben marianne 23 getrouwd met niels 22 en samen hebben we een zoon Ruben van 12-7-2005

Leuk dat je zwanger bent van je eerste spannend!!! weet je ook al wat het word of blijft het een geheim tot de bewuste dag?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hallo allemaal. Bedankt voor jullie welkom. Ik ga de komende dagen eens lekker kijken wat er allemaal te vinden is op deze site…

groetjes van Colleke

Colleke

Hoi Colleke,
ik ben Miranda, ben dertig jaar en woon samen met Bert.
Samen hebben we een dochtertje van een half jaar en twee weken en ze heet Joyce. Van harte welkom !

hoi colleke
welkom hier ikke ben marielle ben getrouwd met martin en samen hebben we 1 dochtergenaamd tanja van 4 jaar en 4 maanden .ik wens je veel plezier hier

groetjes marielle mama van
10-10-01

heej, ik ben medi, 15 jaar en een dochtertje van 1.5 maand…

kus

en Colleke…
alles een beetje kunnen vinden??

Groetjes Mariska

Hai colleke!

Ik ben Kim, 24 jaar en getrouwd met dennis, 35 jaar. We hebben een zoontje; Luca, van bijna 8 maanden! Spannend he, zo’n eerste kindje! Je mag mailen, maar ik ben (helaas) niet zwanger!

Veel plezier hier en geniet van je zwangerschap!

[/url]

hallo allemaal,

Ik heb nog niet zoveel tijd gehad om eens even lekker te neuzen maar hoop dat morgen te kunnen doen. En ook met degene die niet zwanger zijn lijkt het me heel erg leuk om te mailen hoor…t heeft allbei natuurlijk wel iets en bovendien kan ik wel wat tips enz gebruiken straks denk ik…

groetjes van Nicole en bedankt voor jullie leuke welkom…

Colleke

Welkom hier bij Ikkeben
Ik ben Heleen 33 jaar getrouwd met Ed en mama van Robin 2 jaar en Justin bijna 4 maanden
Ed heeft een dochtertje Dus zeggen ze dat je stiefmoeder bent
Wil je er een keer over praten Mail me maar
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

zo doen we dat op Ikkeben

Groetjes Mariska