Hallo allemaal

Mijn naam is Monique ik ben 26 jaar, bijna 27 en kom uit Lelystad. Op 17 januari 2005 ben ik de trotse mama geworden van Yasmina. Yasmina is met een zwangerschapsduur van 27w2d geboren en woog 950 gram. Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.

Groetjes Monique, mama van Yasmina

Hey wat leuk, een plaatsgenootje
Welkom op dit gezellige forum!

Ik ben dus Bianca, bijna 31 jaar (22 jan.) en ik woon samen met Peter en ons zoontje Stephan (4,5 jaar) in Lelystad
Sinds kort is ons gezin uitgebreid met onze dochtertje Kaya (die nu 6 weken is)

Wat is Yasmina vroeg geboren zeg!
Lijkt me erg moeilijk als je kind de eerste 2,5 maand van haar leventje door moet brengen in het ziekenhuis i.p.v. lekker thuis.
Maar zo te horen gaat het erg goed met haar en is ze alweer bijna 1 jaar
Wat zal dat een extra speciale verjaardag zijn zeg, na zo’n spannende start vorig jaar.
Heeft het eigenlijk een reden dat ze zo vroeg geboren is of begon de bevalling gewoon “spontaan” veel te vroeg?

Veel plezier hier op Ikkeben!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 03 Jan 2006 22:32:07

Hallo,

welkom hier.

Ik ben Jolanda en ik ben getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ook namens mij welkom op de site.

ik ben marianne 23 getrouwd met niels 22 en samen hebben we een zoon Ruben nu 5,5 maand.
wij komen uit friesland.

veel plezier op de site

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Welkom hier
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van twee prachtige ventjes Robin 2 jaar en Justin 10 weken
Heel veel lees plezier hier op ikkeben

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hallo!
welkom hier!
ik ben jessica bijna 24 getrouwd met rudi en trotse mama van stef (é,( jaar) en lars (9 mnd)
heel veel plezier hier!

liefs jessica, &

hallo monique,
welkom ook van ons.
wij hebben deze site ook pas ontdekt.

wij zijn christa en melinda, drie jaar getrouwd en trotse mama s van onze dochter diantha.
zij is 6 maanden.
wij wonen in rozenburg, zuid holland.

veel plezier op ikkeben

groetjes christa en melinda

Oh, wat zal ze en kleintje zijn gewesst, gaat alles goed met d’r? Merk je nu nog aan dr dat ze kleiner is dan ‘leeftijdsgenootjes?’

Hoi

Ik ben Tessa, moeder van Manon. Woon samen en woon in Drenthe.
Manon was ook te vroeg, 5 weken. Gelukkig iets minder.

Welkom op deze leuke en gezellige site!

Tessie