Ik ben hier voor het eerst en zal me eventjes voorstellen:
Ik ben Sandra, 34 jaar en mama van Nils. Nils is 14 maart 2003 geboren en dus nu ruim 3 jaar. Ik hoop dat ik hier een gezellige tijd ga beleven. Veel groetjes en tot gauw!
Hallo allemaal!
Hoi Sandra!
Nou, hier een gezellige tijd beleven is niet zo moeilijk hoor!!! Het is nou eenmaal een heel gezellige site waar iedereen leuk met elkaar meeleeft en meedenkt etc.Ik ben trouwens Bianca (zijn er hier meer van trouwens!) ik ben 29 jaar en woon samen met mijn vriend. We hebben samen ook een zoontje van (net) 3 jaar.
Hij is geboren op 23 juni 2001 (ik neem aan dat jij ook dat jaartal bedoelde? )
Ik zag dat je al leuk zat mee te kletsen bij andere topics. Gezellig!
Ik hoop je nog vaak tegen te komen hier (het is hier nu alleen wat rustiger i.v.m. de vakantie, maar ja, da’s logisch!)
Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jul 2004 11:09:44
Hoi Sandra,
Ikke ben Astrid(30 jaar), woon samen met Daan ( 34 jaar). Samen hebben we een dochter van bijna 16 maanden, Evianne !
Ook ikke neem aan dat je per ongeluk het jaartal verkeerd heb ingetypt ( hahaha gebeurt mij ook wel eens )
Wij zitten nog niet zo lang op deze site en vinden het er nu al reuze gezellig, dus dat komt vast wel goed.
Ik wens je super veel plezier hier.
groetjes

Hoi Sandra
Welkom bij deze super leuke gezellige site
Ik ben Heleen 31 jaar getrouwd met Ed 35 jaar
En sinds 9-12-2003 trotse moeder van onze zoon Robin
Heel veel Plezier
Groetjes Heleen
hoi
ik ben ingrid ik ben 33 jaar en ben getrouwd met henk en we wonen in tienray.(limburg)we hebben een zoontje geheten marco hij is 3 jaar (18-3-2001)
groetjes ingrid
hoi sanne
welkom op het gezellige forum verslavent hoor ihihihihihihi ik ben marielle bijna 36j ben getrouwd met marin 42j en samen hebben we een dochter tanja die in oktober 3 jaar word ik wens je heel veel plezier hier
groetjes marielle mama van tanja
Hoi Sanne,
Mijn naam is Nikki en ik ben getrouwd met Jan en heb twee dochters: Kika (9 april 2001, bijna net zo oud als jouw zoontje dus…) en Puck (03 oktober 2003). Ik ben hier ook nog niet zo lang, maar doe mijn best een verslaafd lid te worden.
Heb je al pinguins gemept? Zie leuke linken…
Nikki
dat is het favorieten spel van ikke ben hihihihihiihhiihii
groetjes marielle mama van tanja
Welkom Sandra,
Ik ben Carola, nog een paar weekjes 31 jaar en getrouwd met George (nog een paar maandjes 39 jaar). Wij hebben twee jochies, Jens van ruim 3 (dus ongeveer van dezelfde leeftijd als Nils) en Mats van bijna 1 1/2 jaar (hoewel die denkt dat ie ook 3 jaar is).
Heel veel plezier op dit forum.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Hallo ik ben Bianca en ben 25 jaar en bijna dus 26.
Mijn vriend heet gerard en is 27 jaar en we hebben samen een zoontje van 3,5 jaar.
Genaamd Nicky.
Hij is een grote jongen van 1m19 lang en 20 kilo zwaar.
Groetjes Bianca

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.
Hee, wat leuk al jullie reacties! wat een verwelkoming, zeg.
Ik voel me al helemaal thuis.
Welkom, ik ben tries mama van jordy 3 jaar en roy bijna 2 jaar
gezellig dat je bij ons clubie komt
Liefs Tries