Hallo allemaal

heel erg bedankt voor de felicitaties, tis een super leuke dag geweest, jordy heeft erg genoten en we haden toch super marsel met het weer eigelijk heledag in de tuin gezeten… hier wat foto’s van vandaag…
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1119

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 23 May 2004 21:22:45

Hoi Tries,

Ik heb de foto’s bekeken!
Wat leuk joh!
Je kan echt zien dat hij genoten heeft!
En jullie hadden inderdaad heeeeeerlijk weer!
Wij hadden vandaag toevallig ook twee kinder-verjaardagen en hebben ook lekker in de tuin gezeten.

Wel herkenbaar vind ik dat Jordy steeds zei: “Ik ben NU jarig etc. etc.”
Stephan wordt namelijk over precies een maand ook 3 jaar en heeft het er nu al over
Dus ik leg steeds maar weer uit dat we éérst op vakantie gaan (en operatie amandelen, maar dat vertel ik lekker niet Logisch toch?) en dat hij DAARNA pas jarig is.

By the way: het andere feestvarken, heeft die ook zo’n mooie taart gehad en zoveel aandacht? hahahaha!!!
Vast niet!
Kids zijn natuurlijk super speciaal en die vinden het veel prachtiger om jarig te zijn dan pappa’s of mamma’s (toch?)

Groetjes, mamma van Stephan

ja hoor, ook hij was erg jarig, hij heeft er altijd een hekel aan gehad zijn eigen verjaardah peet staat niet zo graag in de belangstelling, maar nu door dat jordy ook jordy ook jarig is is het toch anders… hij ziet het nog steeds als het mooiste kado dat je maar kan krijgen zeker op je verjaardag

Tries

Liefs Tries

Nou, dat wil ik wel geloven!
Een mooier kado kan je gewoonweg niet krijgen!

En ik vind altijd als je kind GENIET (van zijn verjaardag in dit geval) dan geniet je zelf ook dubbel!! Alleen al omdat je kind het allemaal zo fantastisch vind!

Fijn dat het zo’n gezellige dag was!

Is hij eigenlijk makkelijk gaan slapen of heeft hij nog wel even wakker gelegen van alle indrukken? (of was hij zo doodmoe dat hij als een blok in slaap viel ).

Liefs, mamma van Stephan

wat een toffe foto’s zeg!!! prachtig om naar te kijken. kuss

maureen

heee leuke foto’s

leuke foto s jullie hebben het echt getroff

groetjes marielle