Hallo allemaal

Heb nu een paar dagen op deze site rondgekeken en voel me er helemaal thuis!
Moet eigenlijk iedere dag kijken zelfs als ik, zoals vandaag, laat thuis ben van mijn werk.
Ik ben Miriam, 31 jaar jong, getrouwd met Cas en een trotse moeder.
Van Lucas, 14 maanden oud, een jongen dus.
Nee, hij is (niet direct) naar zijn vader vernoemd. Ik vond Luc een mooie naam en zijn vader vond Cas jr wel leuk, het is dus eigenlijk een compromis.

Wilde me even voorstellen, misschien dat ik ook voortaan gezellig mee kan “kleppen”.

Groetjes Miriam

klep maar raak en welkom hiero

ik zit op dit moment met mijn luie kont in een internet cafe in portugal maar ben volgende week weer aanwezig om mee te kleppen

Kussies

Hoi Miriam,

Ik heb een zoon van 12 maanden (as zaterdag)en die heet ook Lucas. Ben het met je eens, dat het een leuke naam is hahaa. Ik heb ook nog een dochter van bijna 3, Veronica.

Heeeeeee Kimmieeeeee, lekker zeg in Portugal en wij maar hier zitten, snik. Nee, tis hier ook prima hoor, als het niet regent dan hahahaa.
veel plezier nog.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi allemaal.

Ik ben nu ook al een paar dagen op dit forum aan het rondzwerven en vind het ook wel leuk al die onderwerpjes en een stukje rustiger dan alle andere forums op het net.

Ik zal me dan ook maar even voorstellen:

Ik ben Kim, 22 jr en vorig jaar(26-10-2001 om 15.35) moeder geworden van een mooie en lieve zoon, Skye.
Ik woon samen met mijn vriend en papa van Skye, we zijn niet getrouwd en dit ook niet van plan.
Skye is en blijft de mooiste bekroning op onze relatie.

Liefs, Kim

Kim