Halllllooo

Nou ikke schrijf zelf maar een berichtje want mijn mama heeft niet zoveel tijd… (wassen, poetsen, strijken, en nog veel meer!!!) En mama moest vanmorgen heel vroeg opstaan want om 9 uur moest ik op het cb? zijn. Dus ikke kom even vertellen dat ik al weer erg gegroeid ben.

Ikke weeg nu 7830 gram en ben al 67 cm hoog! De hoogte is iets onder het gemiddelde maar dat komt omdat ikke korte beentjes hebt zegt mama.

Ikke kan al heel goed draaien op mijn buik maar terug gaat nog niet zo goed, maar daar heb ikke mijn grote zussen voor! Ikke speel heel veel en brabbel heel wat af, behalve als we visite hebben, dan doe ikke net of ikke dom ben!

Ikke kan heel hard gillen en mama zegt dat ikke later sopraan wordt!

Mama denkt dat ikke het eerst papa ga zeggen want ikke maak geluidjes die daar op lijken, mama weet niet dat ikke mama ook wel kan zeggen, maar dat ik haar gewoon nog ff in spanning laat.

Ikke zit graag in het loopstoeltje, want dan kan ikke alles goed zien, en als mijn mama dan staat te koken kan ik lekker bij haar staan. Het mag nu nog want mama heeft al gezegd dat als ikke groter ben, ikke niet meer in de keuken mag komen! Stom he?!

Ikke begin al die babyspeelgoed al wel een beetje zat te worden hoor, het is niet uitdagend genoeg meer, beetje naar een knuffeltje kijken… pff wat is daar nu aan?? Ik heb ze allemaal al geproefd en ze smaken allemaal hetzelfde, het enige verschil is dat het ene speelgoedje hard is en de andere weer zacht! En soms zit er ook een rammeltje in.

Ikke krijg dus binnenkort allemaal nieuwe speelgoedjes, maar mijn “slurfie” (olifantje) mag niet weg hoor. Dat is mijn lievelingsknuffie!

Nou volgens mij zijn jullie zo wel weer op de hoogte, dus ik ga maar weer, mijn mama zegt dat ik moet slapen maar mama weet niet dat er nog een verrassing is mijn broek zit!!

Kusje van Fabienne

Zoooo jij hebt goed gegroeid zeg!! Het eten is ook wel errug lekker he! Ikke vind nu alles eigenlijk wel lekker, vooral een boterham, met leverpastei, jammieeeee. Doe jij ook al boterhammetjes eten?

Ikke mag morgen weer naar het cb toe. Maar ik mag morgen niet WEER op de weegschaal plassen zegt mama, jammer want dat vind ik eigenlijk erg leuk.

Leuk he brabbelen en gillen, ik doe smorgens altijd heel hard papa roepen, ik doe net of ik geen mama kan zeggen, maar dat doe ikke alleen als de nood heel erg hoog is.
En zo doet ikke mama een beetje verwennen, want als ik papa roep moet hij me natuurlijk ook komen halen uit mijn bedje.

En de loopstoel is wel heel erg leuk he, ik voel me dan al heel erg groot hoor, en op de muziekjes doe ik dansen, das pas leuk joh, je ouders die smelten dan helemaal voor je hihi

En morgen gaan we ook weer babyzwemmen, dat vind ikke zo leuk, ga je ook wel eens zwemmen?

Nou ik zal tegen mijn mammie zeggen dat ze het morgen laat weten of ikke ook goed gegroeid ben, ikke denk het wel hoor, want mama tilt zich een breuk aan mijn maxi-cosi hihihi…

Dikke knuf Demi

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

nou fabienne dan moet mijn mama mij maar snel eens brengen zodat we samen op de foto kunnen, leuk is dat in je loopstoel he! Zit jij nu ook al overal aan? Ikke wel hoor, ik kan op mijn teentjes staan en dan kan ik precies met mijn vingers inde video recorder en dat vind mijn papa niet zo heel erg leuk! want straks kan ik ook bij zijn nieuwe speelgoed en dan mol ik zijn dvd speler en dan wordie boos! nou ik moet nu snel weer gaan eten en slapen want mama krijgt zo visite en dat ken je wel… dan moet ze eerst nog snel het hele huis poetsen!
Kussie van sofie

zo fabienne,ben jij zo lekker gegroeid.grote meid word je al weer he.

en ja die speelgoed dat snappen mama’s niet he,al die beestjes ikke goie uit de box en zeg dan bahhh.ikke wil muziek doosjes en vooral de animal piano die is eht leukst.

nou fabienne ga maar lekker spelen

groetjes bianca

Ikke ben erg benieuwd hoe zwaar jij nu weegt hoor demi, je bent tenslotte een paar weken ouder als ik! Ikke moet dat ook maar eens uitproberen als ikke op de weegschaal moet dat plassen, laat ik in ieder geval iets achter.

Ikke zal eerlijk zijn, ik heb nog niet gezwommen. Mama vind nog niet echt de tijd daarvoor. Met drie kindjes is het ook wat moeilijker he?! Want mijn grote zus mandy heeft ook nog geen diploma… duzzzzz…

Ikke stop vaak nog wat speelgoed bij mijn maxi bob in dan moet mama nog meer tillen!

En eh sofietje, als je langskomt dan gaan die mama’s vast foto’s maken, en als jij dan gaat huilen ga ik wel heel sjacharijnig kijken want dat doe ik altijd als mams weer met dat ding voor mijn neus staat!

En weet je wat leuk is, er past precies een sneetje brood in de video, heeft mijn zus uitgeprobeerd toen ze een baby was… Hihihihi, probeer maar eens, niet zeggen dat het mijn idee was oke?

Whoehaa is het weer zover, moet je moeder weer poetsen… hahahaha en je moeder is al zo’n poetsmiep?! En vanavond ook nog gezond koken zeker?! Hihihi je mams krijgt het nog druk!

En Kaitlyn, gooien kan ik al wel maar dat doe ik eigenlijk alleen nog maar als ik in mijn stoeltje zit, ik ga het straks proberen vanuit de box… kijken of m’n moeder blijft lopen?!

Kusje Fabienne

hihihihi zullen Eva en Fabienne samen sopraan worden, Eva roept alle honden uit de buurt op zo hoog kan ze gillen

Leuk zeg dat het met Fabienne zo goed gaat, geniet ervan, ondanks alle drukte hihihi

Groetjes Els