Nou ikke schrijf zelf maar een berichtje want mijn mama heeft niet zoveel tijd… (wassen, poetsen, strijken, en nog veel meer!!!) En mama moest vanmorgen heel vroeg opstaan want om 9 uur moest ik op het cb? zijn. Dus ikke kom even vertellen dat ik al weer erg gegroeid ben.
Ikke weeg nu 7830 gram en ben al 67 cm hoog! De hoogte is iets onder het gemiddelde maar dat komt omdat ikke korte beentjes hebt zegt mama.
Ikke kan al heel goed draaien op mijn buik maar terug gaat nog niet zo goed, maar daar heb ikke mijn grote zussen voor! Ikke speel heel veel en brabbel heel wat af, behalve als we visite hebben, dan doe ikke net of ikke dom ben!
Ikke kan heel hard gillen en mama zegt dat ikke later sopraan wordt!
Mama denkt dat ikke het eerst papa ga zeggen want ikke maak geluidjes die daar op lijken, mama weet niet dat ikke mama ook wel kan zeggen, maar dat ik haar gewoon nog ff in spanning laat.
Ikke zit graag in het loopstoeltje, want dan kan ikke alles goed zien, en als mijn mama dan staat te koken kan ik lekker bij haar staan. Het mag nu nog want mama heeft al gezegd dat als ikke groter ben, ikke niet meer in de keuken mag komen! Stom he?!
Ikke begin al die babyspeelgoed al wel een beetje zat te worden hoor, het is niet uitdagend genoeg meer, beetje naar een knuffeltje kijken… pff wat is daar nu aan?? Ik heb ze allemaal al geproefd en ze smaken allemaal hetzelfde, het enige verschil is dat het ene speelgoedje hard is en de andere weer zacht! En soms zit er ook een rammeltje in.
Ikke krijg dus binnenkort allemaal nieuwe speelgoedjes, maar mijn “slurfie” (olifantje) mag niet weg hoor. Dat is mijn lievelingsknuffie!
Nou volgens mij zijn jullie zo wel weer op de hoogte, dus ik ga maar weer, mijn mama zegt dat ik moet slapen maar mama weet niet dat er nog een verrassing is mijn broek zit!!
Kusje van Fabienne