Hai hai ;)

Hoi hoi,

Ook ik zal me even netjes voorstellen
Ik ben Suzanne van 18 jaar en ben de moeder van Damian Juliano ( 18-04-06 ). Ik woon zelf met hem in Houten ( bij Utrecht ) en zijn vader en tevens nog steeds mijn vriend woont in Maarssen netzoals mijn vader. Sterker nog ‘papa en opa’ wonen nu naast elkaar . Verder heb ik nog een zusje die hier ook in Houten woont bij mn moeder thuis, en heb ik ook nog een zus die zelf in Utrecht woont.
Ik ben dus jong moeder geworden, waar ik helemaal geen problemen mee heb. Vind het heerlijk en wil ook echt niet meer anders. Ondanks dat het af en toe zwaar is, maar dat heeft er niks mee te maken dat ik nog vrij jong ben, ik denk dat als ik 5 jaar ouder was het ook nog steeds zwaar was.
Als jullie iets willen weten vraag het maar gewoon .

Groetjes,
Suzanne, Deempje en Brian

Welkom op ikkeben!

Ik ben Tries mam’s van Jordy 5 en Roy bijna 4 32 jaar en getrouwd met Peet 11 jaar lang al weer! hihi

veel plezier op ikkben!

Tries

Hoi Suzanne,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, 31 jaar en woon samen met mijn vriend en onze twee kids: Stephan die vandaag 5 is geworden en Kaya die net 7 maanden is. We wonen in Flevoland.

Wat een leuke foto van Damian zeg!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

quote:
Stephan die vandaag 5 is geworden

Gefeliciteerd dan maar he hihi
En das ook de enige foto waar die lachend op staat want zoals elke echte baby ( tenminste de gene die ik gezien heb ) stopt ie acuut met lachen zodra de camera erbij komt . Het was dat zn pa um vast had en ik dus ff snel een foto kon nemen :smiley: en het is echt een foto om trots op te zijn al zeg ik het zelf

quote:
want zoals elke echte baby ( tenminste de gene die ik gezien heb ) stopt ie acuut met lachen zodra de camera erbij komt .

Wacht maar, dat veranderd misschien nog wel heel snel!
Kaya had ook ineens door dat het een camera was en vanaf dat ze een maand of 3 is lacht ze elke keer als ze dat ding ziet

Bedankt voor je felicitatie trouwens

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoi Suzanne,
Ik ben Miranda, dertig jaar en woon samen met mijn vriend Bert.
We hebben een dochtertje ( 7 augustus 2005 ) die Joyce heet.

Hardstikke welkom hier op ikkeben

Welkom hier, tis hier echt een plezante bende hoor !

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

Hallo

welkom

Ik ben bianca 32 jaar en woon samen met rick
we hebben samen een zoontje genaamd Jeremy van 2 jaar en 8 maanden
(16 oktober 2003)

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Hoi hoi,
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Veel plezier op ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

hoi

ik ben katinka 25 jaar woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje yannick.

groetjes katinka