Haha, die nuchtere Mim

Maar toen ik vanmorgen Lucas naar de psz bracht had ik toch wel een brok in mijn keel (zoals dat zo mooi heet ).
Vandaag hebben ze kerstviering. Eerst met zijn allen ontbijten en vanaf 10.45 zijn we alle ouders welkom. Dan gaan ze nog een stukje opvoeren.

Maar toen ik daar vandaag al die tafels zag staan. Met die kleine stoeltjes eromheen. En al die vrolijke kerstkleedjes erop, ja… toen had ik het toch wel ff moeilijk.

Stom he! Past helemaal niet bij me… of misschien dan toch wel een beetje?
Ben in ieder geval heel benieuwd!
Ze gaan trommelen en het liedje dat ze zingen heeft Lucas van de week al in de auto gezongen geloof ik

Groetjes Mim

Het is ook niet niks.
Heel veel plezier vanmiddag.

Liefs Kristel

Heeee Malle Mim, hihi! (geintje!!)
Tuurlijk is dat niet raar joh!
Ik zou het ook hebben vrees ik, haha!
Het klinkt trouwens wel erg leuk hoor, wat ze gaan doen!
Laat je ons weten hoe het geweest is?

Liefs, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 19 Dec 2003 14:44:23

Het was ontzettend leuk!
Ze moesten allemaal in een kring gaan zitten op een krukje. Kregen allemaal een emmer en stokjes.
Op het liedje van drummerboy moesten ze mee trommelen.
Allemaal de stokjes in de lucht en op het teken van de juf drummen of met de stokjes tegen elkaar tikken.
En Lucas begon als een bezetene te trommelen maar al snel deed hij de juf heel serieuw na!
Ik was reuze trots op em!

Hier zijn nog wat meer foto’s

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=946

Groetjes Mim

Hoi Mim!

Heb ook de andere foto’s bekeken…gaaf zeg!
Echt hartstikke leuk!
Kan niet wachten tot volgend jaar kerst en Stephan dat soort dingen ook allemaal krijgt op de psz. (als ze dat soort dingen hier tenminste ook doen!)
Wat een ontzettend leuk koppie heeft ie trouwens zeg! En je ziet dat ie heel serieus zijn best doet.
Leuk!

Liefs, Bianca

ohhh zo gaaf he jordy had ook op psz kerstborrel limonade in een wijnfles, een kerststol, snoep, pepsels,chipies heerlijk…

hij was wat ziek maar hij heeft heerlijk genoten, zo te zien lucas ook

Tries

Liefs Tries

leuke foto s mim ja leuk he dat ze dat doen op de psz ja tanja heeft het aan staande woensdag kerstfeest op de kinderdagverbijf ze heeft de vorige keer een kerststukje gemaakt heel mooi

groetjes marielle trotse mama van tanja

Leuke foto. Hij lijkt het daar echt naar zijn zin te hebben.

Liefs Kristel