Had vandaag een pechdag

ik heb vandaag me arm verbrand aan warme pap ja handig ik wilde een blad pakken om weg te brengen naar een bewoner en het eten en de papbak ging aan de rol en wilde het tegen houden ja mooie over me arm heen ja meteen onder de koude kraan gehouden en dat is me geluk geweest zei de huisarts dus een geluk gehad en ook was ik al niet lekker ja zo kan jre het wel eens hebben nou ik moest het even kwijt

groetjes marielle

Nou, dat was dan een geluk bij een ongeluk, dat je je arm meteen onder de koude kraan hebt gehouden.
Wel vervelend hoor!
Hopelijk heb je er snel helemaal geen last meer van.

Groetjes, mamma van Stephan

ja dat was het zekker bieb maar het brand niet wel een beetje nu ik bezig ben maar ik heb nog steed natte handoek er om heen moest ik doen dat vanavond en dan kon het er af ja echt pech niet eens vrijdag de dertiende

gr mariellle

jeetje dat doet heel erg zeer

hoop dat het snel over is

sterkte ermee!!! het doet zeer. als je blaren hebt en ze gaan open moet je uitkijken dat ze niet gaan ontsteken he? (maar dat weetje denk ik zelf ook want volgens mij werk je in de verzorging)

Ha Marielle,

heb je flamazine zalf gekregen van de dokter? Anders vet houden met vaseline en paracetamol tegen de pijn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

Wat vervelend allemaal,
Hoe gaat het nu met je arm?

Liefs Kristel

ik heb geluk gehad dat ik lang met me arm onder de koude kraan heb gezetten en daarna natte doek erop gehouden ik heb gelukkig geen blaren het is nog wel pijnlijk als ik ga afwassen bezig ben met warme dingen dan voel ik het wel maar het is goed afgelopen

gr marielle trotse mama van tanja