Had me hart in me keel net

pffffffffffffffffffff ben weer helemaal tot rust nu hoor…

dylan mag nu alleen van school naar huis,oversteken in een straat waar haaast geen auto’s rijden en bij een stoplicht over steken,voor de vakantie al gedaan en stiekem gevolgd hihiih…maar het ging goed.

was het net 12.20 en geen dylan pffffff me hart begon toch als een gek te tikken zeg,dacht nog als ik nu een sirene hoort ren ik spontaan erheen

loop terug naar binnen om de telefoon te pakken om me moeder te bellen ga maar kijken hij is er nog niet…

kom ik er achter dat het woensdag is en meneer zit in de bovenbouw dus komen om 12.15 uit pfffffffffffffffffffffffff

hij moest wel lachen toen ik het zei,maar zei ook ben blij dat u bezorgd bent hoor

en nu staat de schat het konijnen hok te doen,en verdient zo heerlijk een lekker ijsje

Ohhh dat zijn de vergissingen die gewoon níet leuk zijn
Gelukkig kwam je er op tijd achter

Groetjes Nathalie & Co

Getver wat een schrik, pfffffffffffff. Maar gelukkig is je ventje er lekker weer.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

pff inderdaad een goede reden om geschrokken te zijn ma alles is ok gelukkig!!

liefs jessica

Jee, dat zijn inderdaad enorm vervelende vergissingen…brrrrrrrrr
Ik kan me goed voorstellen dat je de zenuwen kreeg, toen hij “20 minuten na schooltijd” nog niet thuis was. Gelukkig maar dat hij net 5 minuten uit was en alles goedgekomen is!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Pfffff wat een schrik
Maar gelukkig is hij veilig thuis gekomen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

vertelde gisteren onder het eten aan hans,die had gelijk zoiets laatste keer dat hij naar huis fiets alleen,als je nu al zo ongerust bent hahahhaha

dylan gelijk neeeeeeeeeeeeeeeeee

maar heb ff briefje gemaakt,met de tijden ,hangt in de keuken,daar kom je wel vaak
dus hoop dat ik me nu niet meer vergist