om een boel van mijn gemaakte borduur werk te laten zien, maar weet even niet zo snel meer wie, ik geloof Marielle, maar weet het niet zeker meer. Maar hier is in ieder geval de link:
http://community.webshots.com/album/498037194dUqvvY
om een boel van mijn gemaakte borduur werk te laten zien, maar weet even niet zo snel meer wie, ik geloof Marielle, maar weet het niet zeker meer. Maar hier is in ieder geval de link:
http://community.webshots.com/album/498037194dUqvvY
o wat leuk allemaal carina .ik ga straks nog even verder kijken ,wat ik al gezien heb is prachtig .dankje
groetjes marielle mama van
10-10-01
Niets te danken. Ik heb het werkje wat ik vanmiddag liet zien er niet in staan, omdat ik die voor een vriendin in Canada aan het maken ben en het risico niet wil lopen dat ze het vindt.
hihihihiihhiih marielle vond het wel leuk .ik stond met carina op de meeting er over te praten .dus toen zei ze dat .maar jij dus ook grapig ,maar carina ik vindt ze echt heel mooie .dus als ik een keer leuk borduur werk vindt, kan ik het naar je opsturen. en dan zou je het voor me willen maken .
groetjes marielle mama van
10-10-01
Ik zie net inderdaad dat er 2 Marielle’s zijn. Had ik dus niet door. Stom he?
Over het maken van dingen voor iemand anders. Op zich is het niet zo’n probleem, maar er gaat best wat tijd in zitten en doe het over het algemeen als cadeautje bij geboorten of voor dingen voor onszelf. Heb nog zoveel plannen. Ben wel eens verteld, je zou er een bedrijfje mee moeten beginnen. Opdrachten aannemen, voor mensen die het wel mooi vinden, maar het zelf niet kunnen en/of willen doen. En op zo’n manier voor mijn hobby betaald krijgen. Heb dit nooit gedaan, maar lijkt me best leuk.
Nou, wie weet is het een gat in de markt Carina!
Ik denk vooral die geboorteschilderijen enzo (en voor andere gelegenheden zoals trouwen)
Stephan heeft van Nijntje zo’n geborduurd geboorte-ding gehad.
Maar Kaya niet.
En zelf heb ik er écht het geduld niet voor (kan het dus wel)
Maar er gaat inderdaad veel tijd inzitten da’s jammer.
En je hebt tegenwoordig toch van die borduurmachines? (staat me vaag bij)
Je kan het in ieder geval erg goed!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Ja, het lijkt me ook best wel leuk, maar ja, hoe krijg je klanten, ben daar niet zo goed in.
Je hebt inderdaad borduurmachines en dat gaat denk ik lekker snel, maar ik vind het leuk om te doen. Lekker op de bank zitten met een of andere soap of serie, een grote mok thee en heerlijk borduren.