Hachee


#1

je neemt sudderlappen bakken en sudderen en dan doe je in de andere pan boter en de uien ringen en laulier bladjes en kruidnagels dat laat je ook sudderen als je vlees gaar is doe je dat in stukjes er bij en dat lekker samen laten sudderen tot dat alles gaar is en dan nog aardappels koken en die er bij nemen eetsmakelijk
gr marielle

Gewijzigd door - zaan5 op 04 Mar 2004 09:56:38


#2

Toevallig heb ik vorige week nog hachee klaargemaakt. En dat was smullen. Misschien een tip: doe er een klein scheutje azijn bij als je het vlees laat sudderen. Dit zorgt dat de vetrandjes verdwijnen. Dit kan je ook doen met stoofvlees. Ik houd voor Sanne dan wat vlees apart en doe er later nog aardappeltjes en appelmoes bij en voor ons rode kool met appeltjes.

Liefs Kristel


#3

bedankt voor de tip kistel maar ik gebruik altijd runderbieflappen er voor en daar zit geen vet aan gelukkig want dat vindt ik vies nou martin gaat van avond aan de hachee en tanja en ik gaan aan de rijst met gemende groente kijken of het lekker is het heb het nooit geprobeerd je hoort het wel

gr marielle


#4

nou damen de rijst met groenten en naziemix was heerlijk tanja heeft lekker gegeten hele bord vol en helmaal leeg gegeten goed he en ik heb zelf ook lekker er van gesmult hihihihihih

gr marielle trotse mama van tanja


#5

Klinkt ook hartstikke lekker

Liefs Kristel