Haaruitval

Het valt mij sinds een kleine twee weken op dat ik enorme haaruitval heb! Eerst maakte ik me nog niet druk, maar nu ik bij het wassen en kammen enorme plukken haar verlies, begin ik me toch zorgen te maken… Zal dit door de zwangerschap nog komen? Jessey is 4,5 maanden oud… Of had dat dan al eerder moeten gebeuren? Want ik gebruik ook bloedverdunners waarbij in de bijsluiter staat dat er zelden haaruitval als bijwerking optreed…
Mijn staartje is zo’n beetje gehalveerd in dikte!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Is nog van je zwangerschap, kwam bij mij in valgen dan tijd wel dan weer niet dan weer wel. Zeker geduurd tot Dylano een jaar was.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Idd nog van de zwangerschap, niets om je ongerust over te maken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik heb er ook last van en de kleine meid hier is 6 mnd oud. en ik heb eigelijk altijd al dun haar gehad al zou ik het graag wat voller willen hebben maar hoe ik dat voor elkaar krijg is voor mijn een goeie vraag.

Heb ik ook gehad in het begin viel er niks uit en stond ik te juigen van ik hou mijn volle bos en ineens viel het uit. Overigens hersteld het wel weer hoor.

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook veel dunner haar dan eerst! Ik laat het vaak in lagen knippen, maar dan wordt het alleen maar erger! Ik heb altijd veel haaruitval gehad, maar na de zwangerschap kwam het echt met bosjes los. Overal in huis liggen haren van mij. Eva vindt ze dan en geeft ze dan aan mij. Dan zegt ze: ‘Bah, graar!’ HAAR dus! Ze graait ook vaak mijn haar uit haar mondje! Ik hoop dat ik na deze zwangerschap nog haar overhoud, want het is bij mij ook een zielige vertoning. Vervelend he! Ik heb weleens gekeken naar hairextentions, maar die zijn haast niet te betalen en na 6 weken moet je alles weer op laten hijsen. Nee, dat is wat te kostbaar als je geen voetbalvrouw bent. Dan maar vaak een staartje in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb ook nog steeds haaruitval!

Heb vorige week al een eind van mijn haar af laten knippen, omdat het misschien zou helpen, maar helaas!
Voor mij is de volgende stap nu een vit. B-complex, want het wordt nu echt te gek!

Liefs, Anne

Ik heb ook nog steeds haaruitval en wordt er ook gek van. Had idd ook m’n haar geknipt en toen was het even weg, maar nu dus helaas weer terug

Liefs

Hier ook,
4 maanden na de bevalling.
Nu, met 6 maanden is het al een stuk minder.
Groetjes, Boukje

Oh gelukkig ben ik niet de enige! Maar ik ben wel een beetje in paniek hoor Als het in dit tempo doorgaat ben ik over twee maanden kaal! En dat terwijl mijn broertje volgende maand trouwt en ik ben getuige… Balen hoor!
Ik heb dat van Joey trouwens niet gehad… Misschien nu wel dubbel op dus!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

In princiepe valt alleen het har uit dat je aangemaakt hebt. Als je een konijn was geweest had je er nu een warm nestje van gemaakt

Groetjes,

Michèle

Na joey was je vrij snel weer zwanger hè Anouk, had anders misschien ook wel gekomen bij mij begon het ook pas toen Dylano al een maand of 6 was.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik denk ook altijd dat ik kaal wordt Anouk, maar het valt mee!
Ik heb nog steeds veel haar op mijn hoofd en ik blijf ze maar verliezen…

Liefs, Anne