Haartjes knippen

Trouwens…Eva heeft ook H&M-kleertjes en die zijn inderdaad ook leuk en hier ook een grote HEMA-fan! Alleen bij C&A kom ik niet, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat de C&A in de stad de kinderkleding heel hoog heeft hangen en ik dan met drie enge roltrappen omhoog moet en dan de diepte in kijk. En ik heb hoogtevrees!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, daar heb je idd ook helemaal gelijk in. Zou niet goed zijn voor de werkloosheid etc als iedereen hetzelfde was met geld uitgeven.

Wat een schattige foto trouwens van Eva in haar badjas.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben vandaag met Noah naar de kapper geweest… Een vriendin van mij heeft een zaak aan huis en heeft hem geknipt.

Pff wat een strijd was dat zeg, huilen huilen huilen!
Maar het is gelukt… Noah had lang haar, maar papa wou het graag kort… en nu is het kort…:smiley: HEEL KORT!!

Wat zal oma boos worden… hahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Nou, vandaag zijn we eindelijk naar de kapper geweest! Ik wilde dinsdag al gaan, maar toen was het een uur wachttijd. Gelukkig waren we snel aan de beurt nu. Ik werd zelf ook geknipt en Eva mocht naast me op de stoel. Ze kreeg een kapmanteltje om, dat stond heel lief en de kapster begon haar pony te knippen. Ze vond het allemaal prima en bleef heel netjes zitten! Een mevrouw van 84, die naast ons zat, heeft wel 80x gezegd: ‘Wat een zoet kind, zou je er zo geen 10 willen?’ Nou nee…bedankt, haha. Eva was zelfs eerder klaar dan ik. En thuis maakte ik meteen een foto van haar nieuwe coupe (zie hiernaast), al zie je die niet heel goed. Het zit in elk geval ‘feestdagen-netjes’ en als ze altijd zo braaf is, vind ik het prima!

Ha ha ha al die stress voor niks, de kleine diva wist gewoon dat ze er tres chique uit zou gaan zien. Wees blij dat ze nog geen make-upje willen. Alhoewel Morgan regelmatig met mijn poederkwast voorbij komt en zichzelf over der wangen aait ermee

Groetjes,

Michèle

Hahaha! Ik laat even ook altijd rotzooien in mijn make-updoos en ze pakt ook altijd de kwast eruit. En mijn haarclips, die wil ze dan achter in haar haar doen! Jong geleerd…!

Stoere meid hoor, zo braaf bij de kapper! Ze blijven je verbazen hè!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha Morgan ook. De wil ook altijd dat ik mijn clips allemaal tegelijk in mijn haar doe. Ze heeft al door dat het in haar haar niet zo goed blijft zitten. Geloof me daar hoeft nog steeds geen kapper aan te pas te komen.

Groetjes,

Michèle

pff ik vind het duur
hier hoef ik maar 7,50 te betalen voor rico, en bij een thuis kapster maar 5 euro.
dit geld trouwens voor kids onder de 3 jaar.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

oh trouwens, laatst sprak ik iemand die vroeg waarom ik rico’s haartjes (hoe weinig ook) niet liet afscheren, omdat volgens veel mensen je haar dan sneller gaat groeien.
ik had zoiets van: wat een onzin, je veranderd door scheren niets aan het haarzakje dus gaan ze echt niet sneller groeien.
toen zei iemand anders weer dat als ik de langere plukjes zou bijknippen dat ze dan meer in een geheel gaan groeien. dat klonk wat aannemelijker.
maar ik ga toch niet met een tondeuse over zn dreumeshoofdje!
vind dat eng met die fontanel.
ik vind dat rico nog te weinig haar heeft (ik weet dat jullie denken dat ie bijna kaal is maar dat valt mee, hij heeft heel steil haar en ontzettend licht, dat het bijna niet opvalt dat ie haar heeft) om het te knippen. alhoewel er best wat plukjes zijn die geknipt zouden kunnen worden, maar ja ik wil het gewoon niet hebben

Ik heb het bij Dylano wel laten doen en moet nu weer, de kapster zegt ook zo knip je het nesthaar eruit en wordt het voller, blijkt want we moeten alweer dus en de eerste keer was net voor zijn verjaardag

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hoi ik knip iedereen zelf, maar ben dan ook zelf kapster. . Bij mijn eigen salon betaal je voor een klein kindje ook 13 euri, bij de meeste is het best moeilijk hoor om een kindje goed en netjes te knippen.

Gr patries

Ik heb een tondeuse en knip (nou ja knippen) Marijn zelf. Hij heeft geen tondeuse koppie hoor maar gewoon lekkere stiekels. Ben een keer bij de kapper geweest maar dit was niet echt een suc6 en thuis heb ik de rest afgemaakt zonder problemen. Nu kan ik knippen wanneer het uitkomt of nodig is. Ga het binnenkort wel weer proberen hij moet natuurljik wel weten wat een kapper is en doet om latere problemen te voorkomen.
Ik denkt dat het meer tijd kost om kleine kinderen te knippen dan volwassenen tenminste ik zit wel stil bij de kapper. Je betaald niet voor het aantal haren dat ze knippen maar een soort uurprijs.
Als je ergens moet betalen voor het toilet betaal je ook net zoveel voor een grote als een kleine boodschap toch.

Gewijzigd door - pranger7 op 10 Dec 2009 21:24:01

Gewijzigd door - pranger7 op 10 Dec 2009 21:26:11

@Michelle: ja precies dus als je de plukjes (donshaar dan er tussenuit knipt) maar helemaal kaalscheren wil niet zeggen dat je haar sneller gaat groeien omdat er niks aan de haarzakjes in je hoofdveranderen als je je haar gaat afscheren.
maar rico heeft echt nog te kort en te weinig haar om het te knippen, vind het zo sneu als (ook al is het wat donshaar) ik het af laat knippen, het ziet er net zo lief uit! EINDELIJK:-d

Neeee indd niet kaalscheren doe ik bij Dylano ook niet hoor ben blij dat het eindelijk door begint te groeien

Liefs Michelle

hahaha, ja daarom!! neeeee er komt geen kapper aan rico’s koppie, maar Rijco zit me constant op te naaien : doe ik wel 'n keer als je niet thuis bent" GRRRR!!!

tondeuse mee als je weggaat

Liefs Michelle

nee rijco laat dat door de dochter van een vriend van ons doen, die is thuis kapster, maar ik wil het niet hebben!