Haarspeldjes

Aangezien Noa al best een flink bos haar heeft zou ik graag haarspeldjes willen hebben om eens in te doe als we weggaan met haar. Nou hoorde ik dat er speciale babyhaarspeldjes zouden bestaan die bekleed zijn oid. Maar ik zie alleen maar van die gewone metalen haarspeldjes. Lijkt me persoonlijk nog een beetje zielig want ze is pas 6 weken.
Iemand enig idee waar ik op moet letten en waar ze die dingen verkopen?

Groetjes Ramona

Babyplanet, dat zijn dan echte babyspeldjes! Inderdaad bekleed met stof!

Manderijn

Je kunt ze ook zelf maken!
Doe ik voor H ook.

Is echt heel makkelijk.
Je kunt de knipjes los bestellen en de hoesjes ook.
En ook allerlei applicaties die je er op wil hebben.

Gewijzigd door - MamaH op 02 Jul 2011 21:53:33

Gave speldjes hoor! En misschien iets voor Noa inderdaad?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Kijk nu weet ik tenminste waar ik naar zoeken moet. zelf maken is idd ook wel heel leuk. Ga gelijk even kijken.

groetjes Ramona

Bij onder andere Brocante Roosjes hebben ze veel leuke spulletjes om ze zelf te maken!

Ja ik heb die site gezien van brocante roosjes. Ga van de week het een en ander bestellen. Heb al helemaal zin om lekker te frobelen.

Groetjes Ramona

Ze hebben daar wel bijna vakantie. Dus dan duurt het even voor je je spulletjes krijgt.

Hier kun je ook kijken:

www.maaikies.nl (Vakantie t/m 1 juli)
www.parelparadijs.nl
www.roodmetwittestipjes.be (Belgische site, let op de verzendkosten)
www.apartekralen.nl

dank je wel.

Groetjes Ramona

Ben je nog geslaagd?

Ik heb vanavond toch iets leuks gemaakt, al zeg ik het zelf

Die dingen zijn echt superleuk. Ik ben er nog niet toegekomen om even rustig te kijken wat ik ga bestellen. Het is vaak echt druk met 2 kleine kinderen. en 's avonds als ik eindelijk ff tijd heb ben ik zo moe dat ik internetbankieren ook niet meer aandurf(moet mijn berichtjes hier al tig keer controleren op typefouten). Maar ga van de week wel ff bestellen. Vandaag heeft ze haar eerste haarclipje in gehad, ook z’n zelfgemaakt ding gekregen van haar nichtje. Bleef supergoed zitten, maar ze heeft dan ook al een hele bos haar voor haar leeftijd(8 weken nu) Voor het mooie zou ze nu al een knipbeurtje moeten hebben want in haar nek begint het nu al van die rare pieken te worden.
Maar kan niet wachten om er mee te beginnen.

Groetjes Ramona

Hahaha, ik snap het wel hoor.
Ik zit nu in de ziektewet dus heb er de tijd voor.

Oh, goed dat je dat nu al in doet!
Misschien laat ze ze dan straks ook beter zitten omdat ze het gewend is!
Hier worden ze nog regelmatig uitgetrokken…

die met dat gekrulde lint is voor straks ook leuk als ze zoveel haar heeft.
Staartje en dan die krullen opzij.

Veel plezier met uitzoeken. Het is erg verslavend haha.

Beste Ramona,

In mijn webwinkel www.dimauro.nl kun je hippe en stoere haarspeldjes, haarbandjes en haarelastiekjes vinden voor meisjes, maar ook voor baby’s en newborn. De newborn speldjes zijn 2 cm en de baby haarspeldjes 3 cm. Ze zijn afgewerkt met zacht lint, vilt of wol en blijven goed in het fijne babyhaar zitten.
Kom gerust eens kijken!

Met vriendelijke groet,
Nadine

www.dimauro.nl - Stoer & hip voor kids

Wat ben ik nu jaloers dat ik geen dochter heb, wat schattig zeg.
Maar zijn jullie nooit bang dat ze de speltjes uittrekt en het in de mond steken?