Haargroei

Hallo, onze jongste dochter van 2 heeft heel weinig en kort, piekerig haar. Je ziet bij wijze van spreke de ooievaarsbeet nog in haar nek zitten. Onze oudste had met die leeftijd al 2 flinke staartjes. Het zal allemaal wel goed komen, maar leuk is anders. Komt deze “trage haargroei” ook bij iemand bekend voor? Groet Mariska

tja ik had er een met een bos haar bij zijn geboorte en die heeft nog vreselijk dik haar, de middelste daarin tegen had vlasjes net als zijn zusje nu hhhihii
is maar net van wie hij het heeft hoor
mijn broer heeft heel dik haar en mijn vader
ik en mijn man hebben juist weer dun haar en van zijn kant hebben ze ook geen dikke dossen
zo zitten in mijn familie heel veel krullen , nou ben nog aan het hopen dat die kleine meid krullen krijgt maar denk niet dat het er in zit hahahah
gewoon afwachten , ik zie er zat van twee met nog vlasjes hoor , komt vanzelf wel goed

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd

Hoi Mariska,

Welkom op de site.

Ja, komt mij ook bekend voor. Niet wat onze eigen meiden betreft, want die hadden met 2 jaar ook al staartjes, maar ze hebben wel een paar vriendinnetjes die ook rond de 2 jaar nog kort dun piekig haar hadden. En met die vriendinnetjes is het allemaal gewoon nog goed gekomen.

Bij het ene kind groeit het nou eenmaal sneller en makkelijker dan bij het andere kind.

Dus ik denk dat er niks anders op zit dan geduld hebben…

Groetekes, Sje

Mijn dochter wordt in juli 2 en pas vanaf vorig jaar oktober begon haar haar te groeien. Maar ze heeft nog wel van dat blonde slappe babyhaar, dus er valt nog steeds niets mee te beginnen!

hallo ja mijn meisje heeft het ook een beetje pluis pluis.
met de geboorte een mooie zwarte bos haar dacht echt van nou die kan met een paar maand staartjes maar nee hoor ipv viel de mooie bos uit nu heeft ze pluis pluis en niet meer zwart maar blond haha.nou ja we kijken wel wat het word.
ik vind dit wel lief en leuk staan haha

Onze dochter heeft ook van die blonde piekharen. Heb altijd gedacht dat onze kinderen mooie zwarte krullebollen zouden zijn aangezien ik zelf zwart haar heb, Daan bruin haar heeft en we neiden krullen hadden vroeger. Nou niks hoor, 2 hoogblonde kids met piekharen. Evianne dr haren groeien ook amper, inmiddels is ze 4 jaar en kan ik wel staartjes maken en zo maar een paardenstaart nog niet. Wat ik weet is dat de kleur haren ed nog kan veranderen tot in de pubertijd. Moet wel zeggen dat het nu steeds een beetje voller word.

Mijn zoon had ook weinig tot geen haar toen hij al 1 jr was dus wat ik heb gedaan is toen heel zijn haar kaal geschoren en dan groeit het sneller weer aan en het is een stuk dikker geworden.
Dat ga ik straks ook met de jongste weer doen als hij 1 jr word want de oudste had ook van dat pluis piek haar.

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!