Haar volledige naam gaat zeggen

Morgan heet voluit Morgana en als ze iets doet dat niet mag dan roep ik dus wel eens MORGANA. Vanmorgen zegt ze ik heet morginana dus dat begint ze ook al door te krijgen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 10 Apr 2011 12:07:27

wat superknap! als ik zeg dat rico rico heet zegt hij: hiko!
maar als mensen dan vragen: hoe heet jij?
zegt hij: jij en lacht zich suf
goed hoor dat morgan echt door begint te krijgen dat je met die vraag dr naam bedoeld. heel knap!

Ja inderdaad enne ze vroeg hoe ik heette dus ik zeg Michele. Ja zegt ze Michele en toen mamma er achter aan.

Groetjes,

Michèle

Hihi geweldig he dat papagaaien (alhoewel het is niet altijd leuk) Wel erg schattig dat ze haar eigen naam volledig zegt.

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha inderdaad Sandra soms is het niet leuk, maar ik vind het inderdaad wel heel knap dat ze morgana gaat zeggen.

Groetjes,

Michèle

Eva is ook heel erg van de namen. Ze kent alle kindjes van het kdv, alle neefjes en nichtjes en soms roept ze ook: ‘Mama Rainbow (mijn naam natuurlijk hihi), eten!’ Zo lang ze me niet altijd bij mijn voornaam noemt, vind ik het wel lief. Maar wel knap dat Morgan haar naam goed zegt, want Eef noemde haar Mognun he? En Rico is Rie-kooo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Morgan kent inderdaad ook alle namen op het kdv. En ik wordt ook regelmatig overhoord door haar

Enne Eva en Rico zijn inderdaad geen probleem voor haar

Groetjes,

Michèle

@Michele: haha ja rico heeft zo’n fase gehad van een paar dagen. noemde hij mij Inge. echt irritant ik reageer er geowon niet op

@Rainbow: haha jaa dat weet ik nog
maar dan kan ze Rico nog wat bijbrengen want Rico noemt zichzelf nu geen baby meer maar: Hiko

Wat knap Michèle! Het is idd een moeilijke naam, maar super dat ze het al bijna kan!! Lisa noemde zichzelf eerst Laajs, maar nu is het Sa! De moeilijkste dingen kan ze zeggen, maar d’r eigen naam…

@ Inge nee hier is het gewoon mamma en pappa maar ze was gewoon nieuwscheirig en eigenlijk ook wel verbaasd dat toen ze vroeg hoe heet je dat ik michèle zei ipv mamma.

@ yavahn ha ha ha ik ken het. Moeilijke woorden komen er zo uit maar makkelijke… hou maar op

Groetjes,

Michèle

haha hopelijk houdt ze dat zo
ik ben blij dat rico het maar even gedaan heeft.
ook niet dagenlang ofzo maar gewoon dan riep ie: ingeee ingeeee
en als ik dan niet kwam zei hij: mama??? kom!!!
ja dan kom ik dus meteen haha, toen had hij al wel door dat ik gewoon niet reageer anders…

Zei ik vorige week nog dat ze haar naam niet kon zeggen, zegt ze gisteren ineens Lisa plek! toen de kat op haar plekje zat! Ik was flabbergasted

He als ze wat willen kunnen ze het meteen he

Groetjes,

Michèle