Ben vanmiddag naar de kapper geweest en ik ben verknipt !!! ik wil het altijd op laagjes maar nu is het bovenop heel kort net een tupetje en de rest is lang net een matje uit de jaren 80 en ik had gevraagd of ze het aan de zijkanten een beetje schuin kon knippen maar dat is nu een scherpe hoek het lijk wel een bobline.
Omdat ik half lang krullend haar heb laat ik het altijd gewoon opdrogen dat is het mooiste dus ik had het bij de kapper niet gezien maar thuis schrok ik me kapot.
Morgen maar even bellen want ik neem toch aan dat ik garantie heb.
Heeft iemand zoiets wel een meegemaakt en werd het verholpen bij de kapper.
Ik schaam me gewoon dood, ik draag nu een brede haarband dan valt jet niet zo op.
Ik ga al een paar jaar bij die kapper maar mijn fovoriete kapstertje was er niet, nu ben ik wel eens vaker door iemand anders geknipt en het zat gewoon goed.
Haar verknipt bij de kaper
Oei, dat is balen!!
Maar ik neem aan dat ze het wel goed maken inderdaad!
Ik heb 1x mijn haar laten verven door een kapper en het was grijs, echt grijs! Toen hebben ze het ook gratis over gedaan, maar voortaan verf ik het zelf wel weer
Liefs, Anne
Mijn kapsalon geeft garantie ja, maar zo ie zo kan dit niet. Want je zegt ik zou zeker terug gaan want je wilt niet voor aap lopen inderdaad. En het is er sneller af dan aan.
Groetjes,
Michèle
Ja hoor, als jij niet tevreden bent ga je terug en moeten ze weer aan de slag. Wat naar joh, ga je vandaag terug?
Groetjes,
M
Ow balen! Ik ben zelf nooit echt verknipt, Eva wel. We gingen naar een kapper in de wijk. Voor de eerste keer. Ze blééf maar Eva’s pony knippen. Weer een stukje eraf en nog een stukje, zodat het gelijk viel. Uiteindelijk was het héél kort en héél scheef! Nu, 7 weken later, zit het eigenlijk pas weer normaal. Ik ga daar echt niet meer heen, dan maar wat meer betalen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
het is gelukkig weer helemaal goed gekomen bij de kapper.
er was eerder te weinig af dat te veel.
groetjes
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar als het zou gebeuren zou ik zeker terug gaan.
Goed dat je dit ook gedaan hebt en het nu weer goedgekomen is.
Groetjes,
Sandra