Haai!


#1

Hallo!

Ik ben hier nieuw dus ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Hanneke.
Ik ben trotse moeder van een zoon van 2 en een dochter van 8 maanden. Ik werk 3 dagen in het onderwijs als leerkracht in de bovenbouw en op de andere dagen heb ik mijn eigen (hobby) fotostudio. Ik doe voornamelijk baby-en kinderfotografie en zwangerschapsfotografie. Erg leuk om te doen!

We twijfelen nog of we ooit voor een 3de kindje willen gaan. De laatste zwangerschap vond ik behoorlijk zwaar en bovendien hebben we het al druk zat momenteel

Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groetjes, Hanneke


#2

Hi Hanneke,

Welkom op Ikke ben. Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar. Ik werk 5 dagen in de week als juridisch secretaresse en woon samen met pappa in die mooie stad achter de duinen. Verder hebben we 3 katten en een konijn.
Leuke foto’s trouwens. Was het niet lastig om haar weer schoon te krijgen??

Groetjes,

Michèle


#3

Hoihoi, welkom hier
Ik ben Hanna (bijna 24) en samen met Stefan (bijna 26) zijn wij de ouders van onze prachtige, lieve dochter Sylvie van bijna 8 maandjes.
We wonen met ons 3en in Haulerwijk (Oosterwolde) en we hebben 1 katje, Fluffy.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#4

Hoi en welkom! Ik ben de moeder van Erik van 2,5 jaar oud. Wij gaan hoogstwaarschijnlijk niet voor een tweede, maar zeg nooit nooit. Ik werk 24 uur per week bij de Raad voor de Kinderbescherming en m’n vriend werkt fulltime. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Hoi en welkom,
Ik ben mama van 2 jongens, een van 9 en een van 3 maanden.
Wij heben 2 paardjes, 1 konijn, 3 katten een hond en een vis…
Werk bij de jeugdzorg, als gastvrouw.
Veel plezier en vraag wat je vragen wil.
Groetjes Kristine


#6

Welkom!!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van bijna 2 jaar.
We wonen met z’n drieën in Rotterdam.
Zelf studeer ik fulltime.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#7

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 30 jaar en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van 2 jaar in Noord Holland. Ik werk 3 dagen per week bij een datacheringbureau en detacheer IT personeel. In maart volgend jaar verwachten we ons 2e wonder.

Groetjes,
Sandra


#8

Hallo! Ikkeben de mama van Joaquin (spreek uit als [joakien] spaanse naam) alweer 1 jaar jong. We wonen met zijn drietjes in het Brabantse dorp Best. Of eigenlijk met z`n viertjes haha want wij hebben ook een hondje genaamd Nala super gaaf bruin toy poedeltje van 23 cm ‘hoog’! Ik ben 27 jaar oud en mijn vriend de papa van Joaquin ook. Wij gaan binnenkort verhuizen (groter wonen) omdat wij aan een tweede kindje denken… wanneer we een tweede willen dat weten we nog niet precies

Groetjes en tot schrijfs! Ghislaine.

Lilypie Second Birthday tickers