Haai!

Hallo allemaal!

Allemaal een heel erg gelukkig nieuwjaar gewenst van mij!

Ik zal me even voorstellen! Ik ben Patricia 31 jaar en heb een bink van nu 1 jaar! Daan is op eerste kerstdag geboren en woog toen 4810 gram dus dat was een echte flinkerd!

Pfoe ja! Eerste kerstdag! Ik ging ´s ochtends met weeen in de kerstkleding naar het ziekenhuis, wat een giller was dat!
Het begin was een beetje moeilijk (huilbaby) maar dat is nu helemaal over! het is een vrolijk lief ventje!

Binnenkort zal ik wat foto,s erbij doen eerst maar eens evenkijken hoe het hier allemaal werkt!

Groetjes

Hallo en welkom op deze site! Je zult het hier vast gezellig en leuk vinden, want er zijn genoeg verhalen en reacties van andere mama’s en papa’s te vinden! Ik ben danielle, ook 31 jaar en mama van niek en dion, nu 27 maanden en ben getrouwd met harry. Ik hoop dat je een leuke tijd hier mag hebben! groetjes danielle

hallo

ook welkom hier /al ben ik zelf nog vrij nieuw hier en weet nog niet goed hoe het werkt allemaal ,maar tot nu toe vind ik het erg leuk
groetjes anouk mamma van benita en delano

anouk nelissen

welkom

ben bianca 34 getrouwd met hans 36 en samen zijn we de trotse ouders van kevin* dylan van 10 en kaitlyn van 6…

wens je heel veel plezier hier

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn