Ha ha! vakantiepark arnhem weekendje!

Hoi allemaal,
Ik dacht net voor de grap eens mee te bieden op een paasweeekend naar vakantiepark arnhem zonder dat ik het park echt ken. En…jullie raden het al, ik heb het gewonnen!!! Hartstikke leuk voor 41 euro met 6 personen in een eldoradochalet. Nu heb ik nog nooit in een chalet gezeten en al helemaal niet met twee kleine kindjes. Nu dus mijn vragen:

1. Kennen jullie het park? Is het leuk om te gaan?
  2. Hoe is het met twee kleintjes en opa en oma in zo’n chalet? En dan vooral zo’n klein mannetje met zijn slaapjes?

Hi hi moet erg om mijzelf lachen. Wat een muts niet? Zo op het eerste gezicht zag het er super leuk uit en de bieding liep binnen 30 seconden af dus ik dacht, kom doe eens gek, met 41 euro val ik me geen buil toch? Hihi.
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

Gewijzigd door - moppiesmama op 11 Mar 2012 20:30:59

Haha wat ben je soms ook een gekkerd Zullen wij meegaan?

Groetjes

Ja leuk! Met z’n 8-en in een 6 persoons chalet van 37 m2 hihi!
Enneh, ik belde opa en oma en die zeiden meteen oh wat leuk wil je ons mee vragen dan? Eh…ja tuurlijk! hihi!
groetjes,
Wendy

hahaha lachen toch, ik ken het zelf niet maar heb je het ook op internet zelf opgezocht. tja hoe erg kan het zijn

liefs,
Rinske

Haha heerlijk zo’n spontane actie.

Gewoon even op internet googlen en kijken wat voor park het is.

Veel plezier in ieder geval!

Groetjes,
Sandra

@Rinske, ja je hebt gelijk en we kunnen altijd weer naar huis rijden
Ben erg benieuwd over er iemand met ervaring is?
groetjes,
Wendy

@Sandra1980: Ja heb gegoogled en het ziet er wel leuk uit! Alleen geen idee hoe het is in zo’n chalet met pasen? Er staat dat er een kachel in zit maar ook dat je zelf voor een dekbed moet zorgen als het koud is. En we gaan met opa en oma. De ruimte is 37m2, ha ha worden we gillend gek denken jullie?
groetjes,
Wendy

Nee natuurlijk niet! 37m2 is zo klein niet hoor Zeg maar een center parcs bungalow. Juist gezellig! Lijkt me heerlijk toch! Gewoon er het beste van maken Je kan nu niet meer terug

(Haha nee dat is niks he met zn 8en in een 6persoons huisje, maar lijkt me best leuk om met zn allen eens weg te gaan een weekendje )

Groetjes

Hahaha wat leuk! herkenbaar ook Ik was een tijd geleden ook eens bezig op die veilingsites, en omdat ik maar niks won klikte ik van alles aan om meer kans te maken, zonder nog echt te kijken wat het was… Je raad het al, ik won binnen 5 minuten ineens 3 weekendjes, allemaal voor minder dan 15 euro

Maar een chalet is nog best warm hoor, en gezellig en knus. Een weekend is te overzien als het evt toch erg klein is. Gewoon een uitstapje in de buurt maken, lol hebben en overnachten in het chalet. Veel plezier!

Groetjes Anouk

@MamaSnoekie, wat herkenbaar!! Ik dacht ook in win niets maareh toch wel dus ha ha!
En ben je alle weekendjes weg gegeweest?
groetjes,
Wendy

nee een weekendje hebben we laten schieten, dat bleek ergens in een heel klein, met OV bijna onbereikbaar plekje in friesland te zijn, dus dat werd alsnog een hele dure toestand met trein, bus en taxi

Groetjes Anouk

ach ja en die 15 euro is dan gewoon jammer he. Zie ik net dat ik op 6 april een cursus heb staan! Tjongejonge wat een muts…nu maar hopen dat ik die kan verzetten…
groetjes,
Wendy

Het paasweekeind is toch al een week eerder?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers