Ha en z-huis geweest

had ineens een olifanten voet en een dik been,en omdat ik in risico factor zit met trombose kon ik vanmiddag bij ha tercht…en ben gelijk door gestuurd naar z-huis voor een echo…

gelukkig is het geen trombose,hij kon niks vinden…hij heb wel in me knie gekeken om te kijken of ik geen vocht vast houd,en dat het misschien daardoor kwam.

de ha zei ook misschien als het trombose is dan is de oorzaak van de pijn in je knie gelijk gevonden,maar helaas we zijn nu nog niks verder…

dinsdag om half 10 kan ik weer bij ha terecht en gaat ze bellen met ziekenhuis om me ertussen te krijgen bij de orthopeet en anders gaan we ander ziekenhuis doen voor second … kom ff niet op die 2e naam hihiih

Hihi, second opinion heet dat

Tsja, aan de ene kant “jammer” dat het geen trombose is omdat je dan meteen een verklaring voor je knie had.
Aan de andere kant maar goed dat het geen trombose is, want prettig is dat natuurlijk niet!!

Benieuwd of de orthopeed wat voor je kan betekenen.
Denk eigenlijk dat zo’n second opinion ook totaal geen kwaad kan hoor!!! Ze hebben al aardig geblunderd bij je, dacht ik zo.

Ik moest trouwens wel lachen om jouw woord "olifantenvoet"
Een soortgelijk woord (olifantenpoten ) heb ik vandaag en gisteren namelijk ook een paar keer gebruikt omdat ik nu enorm veel vocht vasthou in mijn voeten en enkels

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 02 Sep 2005 20:33:57

Getver, het zit je maar niet me he meis. Nou dan maar eens een second opinion hoor. Ben erg benieuwd wat de orthopeet gaat zeggen.

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

zit idd allemaal niet mee,maar bieb het is er maar 1 dus lullig als ik zet olifanten poten hihiihihi

maar me teenslipper kan ik niet meer aan nu,zit nu vaak met me been omhoog in de hoop dat hij iets slinkt

jongens wat rot voor je! hoop echt dat ze haast eens gaan vinden wat het is,denk dat je het haast zat bent! nog ff tandjes bijten… duim heel hard voor je dat je haast een antwoord hebt op wat er nu eigenlijk aan de hand of ale knie is…
sterkte hoor!!

liefs jessica, &